Skip links

راهنمای خرید کانسیلر

راهنمای خرید کانسیلر چگونه است؟ امروزه استفاده از محصولات آرایشی در سراسر جهان رو به افزایش است و تقریبا در تمام شهرها چندین فروشگاه لوازم آرایشی وجود دارد. محصولات آرایشی دنیای بسیار گسترده ای دارند که شامل کرم پودرها، سایه ها، براش ها، رژگونه ها، پودرفیکس ها و… می شوند؛ در بین تمامی این محصولات کانسیلرها یکی از مهم ترین محصولات آرایشی هستند که در بازار ایران بسیار پرکاربرد بوده و تقریبا تمامی افراد از آن استفاده می کنند. 

در این مطلب گلناز بیوتی شما عزیزان را با این محصول آشنا کرده و در خرید کانسیلر مناسب کمکتان می کند. راهنمای خرید کانسیلر این امکان را به شما می دهد که بهترین کانسیلر که مناسب رنگ و نوع پوستتان است را انتخاب کنید پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

جهت آشنایی با خدمات مرکز کراتین تراپی مو در تهران کلیک کنید و با مشاورین گلناز بیوتی در تماس باشید.

راهنمای خرید کانسیلر چیست؟

قبل از اینکه بخواهیم در مورد راهنمای خرید کانسیلر اطلاعاتی کسب کنیم، بهتر است بدانیم که این محصول زیبایی چیست و در کجا می توان از آن استفاده کرد. کانسیلر یا Concealer، محصولی آرایشی است که برای پوشاندن علائم کوچک و لک ها، جای جوش ها، خطوط ریز و چروک صورت و دیگر علائم ناخوشایند در پوست صورت استفاده می شود. این محصول، معمولا به شکل کرم یا مایع در دسترس است و با یک اسفنج آرایشی، براش یا حتی با انگشت‌ها روی پوست قرار می‌گیرد.

کاربردهای دیگر کانسیلر شامل پوشاندن قرمزی‌های حاشیه چشم، تاریکی زیر چشم، جای جوش و خطوط ریز و چروک صورت می‌ باشد. همچنین، اگر پایه کرم پودر یا فوندانشنی که استفاده می‌ کنید توانایی پوشاندن کامل عیوب پوست را نداشته باشد، می‌توان با استفاده از کانسیلر، عیوب را پوشاند و صورت را به ظاهری مات و روشن تر درآورد.

کانسیلرها، در رنگ‌های مختلف و برای انواع پوست‌ها در دسترس هستند. علاوه بر تغییر رنگ پوست، می‌توان با استفاده از کانسیلر در مناطق مختلف صورت، این مناطق را برجسته کرده یا به شکلی طبیعی‌ تر نمایان کرد. در کل، کانسیلر یکی از محصولات پرکاربرد و مهم در آرایش صورت است که به راحتی می‌ تواند به هر جنس پوستی کمک کند تا خود را بهتر و جذاب تر نشان دهد. البته باید به نکته راهنمای خرید کانسیلر نیز توجه داشته باشید که شاهد بهترین نتیجه از کانسیلر روی پوست خود باشید.

جهت آشنایی با خدمات مرکز اوزون تراپی مو در تهران کلیک کنید و با مشاورین گلناز بیوتی در تماس باشید.

راهنمای خرید کانسیلر چیست؟

۸ روش آشنایی با راهنمای خرید کانسیلر

راهنمای خرید کانسیلر ممکن است برای برخی از افراد سخت باشد، زیرا با توجه به تعداد زیاد برندها و محصولات مختلف در بازار، گاهی اوقات انتخاب مناسب ممکن است چالش برانگیز باشد. در ادامه گلناز بیوتی به چند نکته مهم برای راهنمای خرید کانسیلر مناسب اشاره می‌ کند.

تعیین نوع پوست

یکی از روش های راهنمای خرید کانسیلر این است که باید نوع پوست خود را بشناسید. پوست شما خشک، چرب، مختلط یا حساس است؟ هر نوع پوست نیاز به کانسیلری با ویژگی‌ های خاص دارد. اگر پوست شما چرب است، بهتر است کانسیلر با قابلیت جذب چربی و ضد آکنه را انتخاب کنید و اما اگر پوست شما خشک است، کانسیلر با خاصیت  مرطوب کنندگی بالا را انتخاب کنید.

رنگ پوست

هدف اصلی خرید کانسیلر صاف کردن لکه‌ها، پوشاندن تیرگی زیر چشم و ایجاد یک هارمونی زیبا در چهره است. بنابراین، باید رنگ کانسیلر را بر اساس رنگ پوست خود انتخاب کنید تا زمانی که از آن استفاده می کند با رنگ پوستتان تضاد زیادی نداشته باشد. اگر کانسیلر شما راه حلی برای پوشاندن لکه ‌های قرمز پوست است، باید کانسیلر با رنگ سبز را انتخاب کنید، اگر هدف اصلی شما از خرید کانسیلر رفع تیرگی دور چشم است باید کانسیلر با تناژ زرد را انتخاب کنید.

تعیین نیازهای پوست

هر پوست نیازهای مختلفی دارد، لذا برای خرید کانسیلر مناسب، باید به نیازهای پوست خود توجه کنید. آیا پوست شما دارای جای جوش، لکه‌های تیره یا آفتاب‌سوخته است؟ با توجه به نیازهای پوست، کانسیلر با ویژگی‌های مناسب را انتخاب کنید.

برند و کیفیت

در راهنمای خرید کانسیلر، برند و کیفیت محصول بسیار مهم است. از برندهای مطرح و معتبر خرید کنید تا از کیفیت بالای محصول اطمینان حاصل کنید. 

آزمون محصول

قبل از خرید کانسیلر، بهتر است محصول را در دسترس داشته باشید و آن را روی پوست خود آزمایش کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا از تطابق رنگ و کیفیت محصول با پوست خود اطمینان حاصل کنید. بهترین کار در این قسمت این است که مقداری از کانسیلر را روی گردن خود تست کنید و سپس آنان را خریدار کنید.

خرید به صورت آنلاین

اگر قصد خرید کانسیلر از فروشگاه آنلاین را دارید، بهتر است قبل از خرید، نظرات کاربران را درباره محصول خوانده و از اعتبار فروشگاه اطمینان حاصل کنید.

سن

همانطور که با سن پوست تغییر می‌کند، انتظار می‌رود کانسیلر نیز مورد تغییر قرار گیرد. اگر مسن هستید، کانسیلرهایی با خاصیت ضد پیری و حاوی عناصر مرطوب کننده برای شما مناسب‌تر هستند.

جهت آشنایی با خدمات مرکز پروتئین تراپی مو در تهران کلیک کنید و با مشاورین گلناز بیوتی در تماس باشید.

فصل سال

در فصول مختلف سال، پوست شما نیاز‌های مختلفی دارد. در زمستان بهتر است از کانسیلرهای روغنی استفاده کنید تا پوست خشک شما مرطوب شود. اما در تابستان، بهتر است از کانسیلر های خنک کننده و یا ضد آب استفاده کنید.

8 روش آشنایی با راهنمای خرید کانسیلر

کاربردهای کانسیلر چیست؟

پوشاندن لک‌ها

کانسیلر با قرار گرفتن روی لک‌های پوستی، می‌ تواند آن‌ها را پوشش دهد و ظاهری صاف‌تر به پوست ببخشد.

پوشاندن جای جوش‌ها

با استفاده از راهنمای خرید کانسیلر می‌توان جای جوش‌های قرمز را پوشش داد و آن‌ها را کمتر قابل مشاهده کرد.

پوشاندن سایه زیر چشم

در بعضی از افراد، سایه‌ای در پایین چشمانشان به وجود دارد. با استفاده از کانسیلر، می‌توان این سایه را پوشش داد و ظاهری جذاب‌تر به چشمان بخشید.

کمک به نحوه اعمال آرایش

کانسیلر به عنوان قسمتی از فرایند آرایش، می‌تواند به درستی هدایت کننده باشد و در پوشاندن نقاطی که نیاز به پوشاندن دارند به کار برده شود. همچنین کانسیلر با رنگ روشن‌تری که نسبت به کرم پودر دارد می تواند نقاطی را می خواهید برجسته تر نشان دهد و یک هارمونی جذاب را در صورتتان ایجاد کند.

کمک به پوشش خطوط صورت

با استفاده از کانسیلر، می‌توان خطوط صورت را کمی پوشش داد و پوست صافتری داشته باشید. به طور کلی، کانسیلر یک محصول ضروری در آرایش هر فرد است و می‌تواند به داشتن یک پوست صاف و بدون عیب و نقص به شما کمک کند.

جهت آشنایی با خدمات مرکز اکستنشن مژه در تهران کلیک کنید و با مشاورین گلناز بیوتی در تماس باشید

اهمیت راهنمای خرید کانسیلر

در این مطلب گلناز بیوتی به بررسی کامل راهنمای خرید کانسیلر پرداخته که شامل تعیین نوع پوست، رنگ پوست، برند و کیفیت، آزمون محصول، سن، فصول سال و… می شود. شما با در نظر گرفتن نکات در زمینه راهنمای خرید کانسیلر، می توانید کانسیلر مناسب پوستتان را خریداری کنید. امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.

نظر خودتان را بنویسید