Skip links

بهترین خدمات آرایشی با گلناز بیوتی

با مدیریت گلناز روحبخش

کراتین تراپی مو در تهران

اگر جزو افرادی هستید که می خواهید در یک مهمانی چشم ها روی شما میخکوب شوند باید به سلامت موهای خود رسیدگی کنید. داشتن موهای براق و درخشان می تواند بخش زیادی از زیبایی و جذابیت شما را تضمین کند. اغلب بانوان از موهای وز شده، خشک شده و شکننده گلایه می کنند در حالی که هیچ قدمی برای سلامت و درخشش موهای خود بر نمی دارند. 

استفاده از شامپوها و محلول ها تاثیر موقتی دارد و ممکن است بعد از چند بار حمام کردن اثر آن ناپدید شود. آنچه که زیبایی، سلامت، درخشش و براق بودن دائمی موهای شما را تضمین می کند کراتین تراپی مو می باشد. کراتین تراپی مو اقدامی است که در طی آن مایع کراتینه که به مایع کورتکس معروف است وارد غلاف مو می شود و بعد از آن یک لایه محافظ مقاوم روی موهای ایجاد می شود تا درخشش و برق موها به طور دائمی حفظ شود.

جهت آشنایی با بهترین آرایشگاه زنانه شمال تهران کلیک کنید و با مشاورین گلناز بیوتی در تماس باشید.

قیمت کراتینه مو در تهران

کراتین تراپی مو در تهران چیست؟

 موهای شما در نتیجه کراتین تراپی مو مستحکم، قوی، ضخیم، براق، سالم، شاداب و دارای خاصیت ارتجاعی خواهد بود. فولیکول های مو تقویت می شوند و شاهد قطع ریزش و قطع شدن موهای خود خواهید بود. بسیاری از افراد ممکن است فرق بین کراتین تراپی مو و کراتینه مو را ندانند. این دو در اصل یکسان هستند اما تفاوت های جزئی بین آن ها وجود دارد. 

جهت آشنایی با خدمات مرکز بن مژه در تهران کلیک کنید و با مشاورین گلناز بیوتی در تماس باشید.

در پروسه کراتین تراپی مو هدف از بین بردن وزی و خشکی موها می باشد. این اقدام در واقع راهکاری برای درمان موهای آسیب دیده می باشد و خاصیت صاف کنندگی کمتری دارد. در حالی که کراتینه مو عمدتا با هدف صاف کنندگی انجام می شود و حاوی مواد سیلیکونی Silk میباشد. در نتیجه موهای مشتری ابریشمی و لخت خواهد شد.

گلناز بیوتی

خدمات کراتین تراپی مو در تهران

قیمت کراتین تراپی مو در تهران

داشتن موهای سالم و براق که شانه به راحتی از لای آن عبور می کند لذتی ست که فقط بانوان با موهای آسیب دیده و خشک آن را درک میکنند. طبیعتا کراتینه کردن مو هزینه کمتری نسبت به خرید شامپوهای نرم کننده، انواع محلول های صاف کننده و مراقبت از مو خواهد داشت. با این حال این سوال مشترک بسیاری از بانوان است که قیمت کراتین تراپی مو در تهران چقدر است؟ 

آیا این قیمت در تمام آرایشگاه ها ثابت است تا تحت تاثیر عوامل مختلف تغییر می کند؟ یکی از مهمترین پارامترهایی که روی قیمت کراتین تراپی مو تاثیر گذار می باشد اندازه و حجم موهای مشتری است. برخی بانوان ممکن است موهای بلندتری داشته باشند. طبیعتا هر چه حجم و بلندی موها بیشتر شود نیاز به استفاده از مواد کراتینه نیز افزایش خواهد یافت. از طرفی نیاز به صرف زمان بیشتر برای انجام اقدامات کراتین تراپی وجود خواهد داشت. بنابراین متخصصین زیبایی باید از مواد بیشتری استفاده کنند و زمان بیشتری روی موهای شما بگذارند. در نتیجه طبیعی است که حجم و اندازه مو عاملی برای تعیین قیمت کراتین تراپی مو در تهران باشد.

جهت آشنایی با خدمات مرکز لیفت مژه در تهران کلیک کنید و با مشاورین گلناز بیوتی در تماس باشید.

قیمت کراتینه مو در تهران به کیفیت و برند مواد کراتینه نیز بستگی دارد. مواد کراتینه دارای انواع مختلفی هستند. برخی از مواد کراتینه دارای فرمالین هستند که قیمت اقتصادی تری دارند اما بشدت آسیب رسان هستند. هر چه درصد فرمالین موجود در مواد کراتینه کمتر باشد قیمت کراتین تراپی مو در تهران بیشتر خواهد شد چرا که آرایشگر شما قطعا از مواد با کیفیت تر و با اصالت تری استفاده می کند تا سلامت موهای شما حفظ شود.

کراتین تراپی مو دارای روش های مختلفی می باشد. ممکن است شما کراتین احیا کننده را انتخاب کنید و یا روش کراتین مو برزیلی و کراتینه مو ژاپنی را برگزینید. هر کدام از این روش ها دارای فوت و فن خاص خود می باشد و می تواند نتیجه متفاوتی را روی موهای شما پیاده سازی کند. بنابراین روش کراتین تراپی مو می تواند عاملی برای تعیین قیمت کراتینه مو در تهران باشد.

مراحل کراتین تراپی مو
i 15

بهترین مرکز کراتینه مو در تهران

اغلب بانوانی که با گلایه از خشکی و زبری موهای خود وارد سالن های زیبایی می شوند توقع دارند در زمان ترک سالن با موهایی براق، شفاف، شاداب و سالم سالن را ترک کنند. اما چه می شود که گاهی اوقات لبخند رضایت زیباجویان به نارضایتی بدل می شود؟ موها یکی از مهمترین و کلیدی ترین عناصر زیبایی چهره هستند. بنابراین افرادی که کار تخصصی زیبایی انجام می دهند باید نهایت دقت و حوصله را برای زیبا سازی و ترمیم موهای آسیب دیده انجام دهند و از مواد درجه یک و بی ضرر استفاده کنند.

یکی از خوبی های بهترین مرکز کراتین تراپی مو در تهران این است که قبل از هر چیز در گام نخست برای سلامت موهای شما ارج می نهد. در نتیجه از مرغوب ترین و درجه یک ترین مواد کراتینه استفاده می کند. مواد کراتینه مورد استفاده در بهترین مرکز کراتینه مو در تهران از نوع فاقد فرمالین می باشد. فرمالین نوعی گاز شیمیایی با بوی تند و تیز است که در عیز مضر بودن دارای خاصیت صاف کنندگی مو می باشد. در برخی مجموعه های زیبایی از این مواد به دلیل قیمت اقتصادی استفاده می شود در حالی که فرمالین می تواند موها را به ورطه نابودی بکشاند. مواد کراتینه فرمالین دار ممکن است خاصیت صاف کنندگی بالایی داشته باشند اما بی شک برای سلامت شما خطرناک هستند.

از دیگر مزایای مراجعه به بهترین مرکز کراتین تراپی مو در تهران، بهره مندی از هنر دست و ظرافت کار حرفه ای ترین متخصصان زیبایی می باشد. کراتین کارهای این مجموعه دارای مهارت، تجربه، تخصص و ظرافت بالایی در امر کراتینه مو هستند. بنابراین می توانید با خیال راحت موهای آسیب دیده خود را به دستان توانمند این عزیزان بسپارید و موهایی شفاف، سالم، ابریشمی و درخشان تحویل بگیرید. بدون اینکه ذره ای بابت سلامتی موهای خود نگران باشید.

جهت آشنایی با خدمات سالن رنگ مو در تهران کلیک کنید و با مشاورین گلناز بیوتی در تماس باشید.

در بهترین مرکز کراتینه مو در تهران قیمت ها به طور منطقی و متناسب با قیمت های تصویب شده در اتحادیه تنظیم شده است. بنابراین شما هیچ هزینه اضافی بابت خدمات کراتین تراپی مو پرداخت نخواهید کرد. در واقع شما در عین حال که از خدمات تخصصی و درجه یک بهره مند می شوید می توانید یک صرفه اقتصادی عالی برای خود رقم بزنید

روش های کراتین تراپی مو در تهران

کراتین تراپی مو دارای روش های مختلفی می باشد. اغلب متدها و روش های کراتینه مو شباهت زیادی به هم دارند و صرفا اسامی آن ها متفاوت است. با این حال اساسی ترین روش های کراتین تراپی مو شامل روش کراتین برزیلی و کراتین احیایی می شود.

  • در روش کراتین احیایی هدف تقویت موهای آسیب دیده است. اگر موهای شما ضعیف، نازک و خشک و وزوزی شده است باید این روش را انتخاب کنید. روش احیا کننده برای موهای فر و مجعد نیز انتخابی عالی است چرا که حجم و حالت موها را حفظ می کند و صرفا به آن نرمی و لطافت می بخشد. پس اگر روی فر های حلقه ای موهای خود حساس هستید این روش را انتخاب کنید. این روش موهای شما را لخت نمی کند و هدف از اجرای آن یکدست نمودن بافت و ساختار موی شما می باشد.
  • کراتین موی برزیلی یکی از روش های کراتینه مو است که اغلب مناسب افرادی با موهای آسیب دیده می باشد. اگر موهای شما بابت دکلره و رنگ و مش سوخته یا آسیب جدی دیده کراتینه برزیلی انتخاب خوبی خواهد بود. در این روش علاوه بر ترمیم مو، موها لخت و صاف می شوند. در نتیجه حجم موهای شما کم می شود پس اگر موهای کم حجم و نازکی دارید توصیه می کنیم که سراغ روش کراتینه احیایی بروید.
  • کراتینه موی ژاپنی فقط قابل اجرا روی موهای سالم و بدون آسیب دیدگی می باشد.کراتینه ژاپنی در واقع خاصیت درمانی دارد و نمی توان آن را روی موهایی که آسیب دیدگی زیادی دارند اجرا نمود.

برای دریافت نوبت و آشنایی با خدمات میکاپ سالن گلناز بیوتی با شماره مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

مراحل کراتین تراپی مو

کراتین تراپی مو اقدامی تخصصی می باشد. هر چند که بسیاری از افراد این اقدام را در منزل انجام می دهند اما توصیه می شود که برای کراتین تراپی مو حتما به سالن های زیبایی معتبر مراجعه کنید. این اقدام زیبایی دارای مراحل خاص می باشد که باید به ترتیب طی شوند. در ادامه مراحل کراتین تراپی مو را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

  • اولین اقدام قبل از کراتینه کردن موها شستشوی مو به کمک شامپویی است که روی محصول کراتین قرار داده شده. بسیار مهم است که قبل از کراتین مو میزان آسیب دیدگی مو ها تعیین شود. برای موهای آسیب دیده باید تعداد دفعات شستشو قبل از کراتین دوبار باشد. در حالی که موهای سفید، ضخیم و سالم باید یه مرتبه شستشو داده شوند. دلیل شستشوی مو قبل از کراتینه باز شدن پولک های مو جهت جذب بیشتر مواد کورتکس و از بین بردن چربی و آلودگی های مو می باشد.
  • زمانی که نم موها به سی تا چهل درصد رسید باید مواد کراتینه روی موها قرار داده شود. میزان نم برای موهای آسیب دیده باید کمی بیشتر باشد. البته برای استفاده از کراتین احیایی باید موها کاملا خشک شود. اما اگر کراتین از نوع برزیلی می باشد بهتر است نم در حدود سی درصد باشد.
  • در وهله بعدی باید موها به دسته های کوچکتر تقسیم شوند و با استفاده از گیره روی سر فیکس شوند.
  • کراتین آماده سازی شده درون ظرف با استفاده از یک برس روی موها مالیده می شود. بسیار مهم است که فقط ساقه موها به ماده کراتین آغشته سازی شود.
  • بعد از گذشت بیست تا سی دقیقه کراتین جذب کوتیکول های مو می شود و فرآیند احیا انجام می شود.
  • بعد از شستشوی مو و خشک کردن آن باید با استفاده از یک اتو موی قوی و با درجه حرارت ۲۰۰ درجه موها اتوکشی شوند تا جایی که هیچ نمی روی موها باقی نماند. خشک شدن کامل مو بسیار مهم است.
  • بسیار مهم است که بعد از کراتین تراپی مو، تا سه روز از استحمام خودداری کنید. استحمام در طی این سه روز منجر به از بین رفتن غلاف ضخیم کراتین روی موها می شود.

اجرای مراحل کراتینه مو به دقت می تواند منجر به خلق موهایی صاف، شاداب، سالم و نرم شود. بسیار مهم است که از مواد درجه یک و مرغوب استفاده شود و کارشناس زیبایی دارای مهارت کافی در اتوکشی باشد. نم دار ماندن موها می تواند باعث آسیب به مو شود.

جهت آشنایی با خدمات مرکز پروتئین تراپی مو در تهران کلیک کنید و با مشاورین گلناز بیوتی در تماس باشید.

کراتین تراپی در تهران

۱ Videos

هزینه کراتینه مو در تهران

هر چند که نرخ آرایشگاه ها طبق تعرفه مصوب اعمال می شود با این حال ممکن است برخی آرایشگاه ها به دلیل ارائه خدمات وی آی پی دارای هزینه بیشتری باشند. در نتیجه آرایشگاهی که برای کراتین تراپی مو به آن مراجعه می کنید عاملی موثر در هزینه کراتین تراپی مو در تهران می باشد. آرایشگاه هایی که دارای خدمات وی آی پی هستند معمولا هزینه بیشتری از مشتریان دریافت می کنند.

میزان آسیب دیدگی موهای شما می تواند تعیین کننده هزینه کراتین تراپی مو در تهران باشد. طبیعتا هر چه عمق آسیب دیدگی موهای شما بیشتر باشد نیاز به تخصص و مهارت بیشتری برای رفع آسیب دیدگی وجود دارد. از طرفی حجم مواد مورد استفاده نیز افزایش پیدا می کند و ممکن است آرایشگر بر حسب نوع و شدت آسیب دیدگی از تقویت کننده های مخصوص در پروسه کراتین تراپی مو استفاده کند. 

در نتیجه می توان شدت و عمق آسیب موها را عاملی برای تعیین قیمت کراتینه مو در تهران دانست. کراتین تراپی مو موهای دکلره شده، موهای رنگ شده و موهای مش دار و فرفری نیز می تواند در هزینه کراتینه مو در تهران تاثیر گذار باشد. طبیعتا مهارت و هنر آرایشگر نیز می تواند در هزینه کراتین تراپی مو در تهران تاثیر گذار باشد. آرایشگرانی که دارای تخصص و تجربه و مهارت بیشتری هستند معمولا دستمزد بالاتری دریافت می کنند. در نتیجه اگر سالنی که انتخاب کرده اید ادعا می کند که در کار خود نامبر وان است ممکن است از شما هزینه بیشتری دریافت کند.

برای ارتباط با بهترین آرایشگاه زنانه تهران با گلناز بیوتی تماس بگیرید.

مو 1

بهترین سالن کراتینه مو در تهران

بانوان زیادی روزانه برای بهره مندی از خدمات زیبایی روانه سالن های آرایشی و کلینیک های زیبایی می شوند. آن ها ممکن است خدمات خوبی دریافت کنند و از نتیجه کار رضایت داشته باشند اما حاضر نباشند برای بار دوم به آن مرکز زیبایی مراجعه کنند. تصور می کنید علت چیست؟ یکی از مهمترین نکاتی که تاثیر فوق العاده منفی روی نظر مشتریان در مورد سالن زیبایی می گذارد، برخورد و رفتار پرسنل آرایشگاه است.

معمولا برخورد نامناسب، بی احترامی به مشتری، بی توجهی به نظر مشتری و نگاه مادی داشتن به مشتری باعث ایجاد نظر منفی در زیباجویان می شود. در نتیجه به رغم خدمات مناسب برای بار دیگر با آنها ملاقات نخواهید داشت. از جمله مزایای بهره مندی از خدمات بهترین سالن کراتینه مو در تهران برخورد و رفتار عالی پرسنل این مجموعه می باشد. پرسنل این مجموعه خوش برخورد، صبور، خوش اخلاق، گشاده رو و مودب هستند. بنابراین از معاشرت با آن ها و گذراندن وقت در این سالن نهایت رضایت و لذت را خواهید داشت. 

در بهترین سالن کراتینه مو در تهران اولویت اول با حفظ سلامت موهای شما می باشد. بنابراین از مواد فیک و تقلبی و ارزان قیمت برای کراتینه موها استفاده نمی شود. بسیاری از مواد کراتینه ارزان دارای اثرات جبران ناپذیری روی سلامت موها و سلامت اشخاص هستند. در بهترین سالن کراتین تراپی مو در تهران از مواد فاقد فرمالین و مواد کراتینه درجه یک با برندهای معتبر و قابل اعتماد استفاده می شود. هدف ما خلق موهایی ابریشمی، صاف، درخشان و شاداب برای شما عزیزان در عین حفظ سلامت شخصی و سلامت موهای شما می باشد.

به منظور ارتباط با بهترین آرایشگاه زنانه زعفرانیه با مشاورین گلناز بیوتی در تماس باشید.