Skip links

تکنیک های پرپشت کردن ابرو در کمترین زمان

تکنیک های پرپشت کردن ابرو چیست؟ امروزه یکی از دغدغه های نیمی از افراد جامعه پرپشت کردن ابروهایشان است زیرا ابروهای پرپشت باعث زیباتر شدن چهره و همچنین پایین آمدن سن فرد می شود. ابروها به طور کلی می توانند در زمان های مختلفی از زندگی فرد دچار ریزش و کم پشتی شوند. ریزش ابروها می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که تغییرات هورمونی، استرس، بی خوابی، بارداری، قرص های اعصاب و روان، کمبود ویتامین ها، استفاده از مواد آرایشی بی کیفیت و… برخی از عواملی هستند که موجب ریزش ابروها می شوند.

خوشبختانه امروزه با پیشرفت علم و همچنین کشف گیاهان دارویی مختلف، شاهد تکنیک های پرپشت کردن ابرو در کمترین زمان هستیم که افراد می توانند از طریق آن در کمترین زمان ابروهای خود را پرپشت کنند. اما قبل از اینکه با این تکنیک ها آشنا شوید بهتر است عواملی که باعث ریزش ابرو می شوند را بدانید تا بتوانید در زمان مواجهه با این مشکل تصمیم درستی بگیرید. در ادامه همراه گلناز بیوتی باشید تا با تکنیک های پرپشت کردن ابرو در کمترین زمان آشنا شوید.

جهت آشنایی با خدمات مرکز بن مژه در تهران کلیک کنید و با مشاورین گلناز بیوتی در تماس باشید.

اهمیت تکنیک های پرپشت کردن ابرو

آشنایی با تکنیک های پرپشت کردن ابرو

قبل از آشنایی با تکنیک های پرپشت کردن ابرو، بهتر است با برخی عواملی که سبب ریزش ابرو می شوند آشنایی پیدا کنید. ریزش ابرو ممکن است به علت عوامل ژنتیکی، محیطی و یا عوامل خارجی ایجاد شود. در ادامه به بررسی تمام عوامل ریزش ابرو پرداخته می شود.

عوامل ژنتیکی

اگر در خانواده شما افرادی با ریزش ابرو داشته باشید، احتمال ریزش ابرو در شما بیشتر است. این عامل ممکن است به دلیل وجود ژن ‌های مشترک در خانواده باشد که بهتر است در این طوری به پزشک متخصص مراجعه کنید.

عوامل محیطی

عوامل محیطی نظیر تغذیه نامناسب، استفاده از محصولات شیمیایی برای ابرو، استفاده بی‌ رویه از محصولات آرایشی و بهداشتی، تماس مکرر با آب و صابون و دیگر مواد شیمیایی ممکن است باعث ریزش ابرو شود.

عوامل خارجی

استفاده نادرست از ابزارهای زیبایی نظیر پلانکتون و خمیر ابرو ممکن است باعث آسیب دیدگی و ریزش ابرو شود.

بیماری‌ها

برخی بیماری‌ های پوستی نظیر درماتیت، پسوریازیس یا عفونت‌های پوستی با خارش های شدیدی که در فرد ایجاد می کند باعث ریزش ابرو می شوند.

تغییرات هورمونی

تغییرات هورمونی در دوران بلوغ، بارداری یا یائسگی نیز یکی از اصلی ترین علت های ریزش ابرو در افراد است.

استفاده از داروها

برخی داروها نظیر کمپلکس‌های ویتامینی، آنتی‌بیوتیک‌ها و داروهای قلبی و اعصاب و روان ممکن است باعث ریزش ابرو شوند.

جراحی پلاستیکی

برخی از عمل های جراحی پلاستیکی مانند آمیبا، ریملیفتینگ و جراحی بینی ممکن است باعث ریزش ابرو شوند.

به طور کلی، عوامل فوق همگی می‌ توانند به ریزش ابرو منجر شوند. برای پیشگیری از ریزش ابرو، می‌توانید از محصولات شیمیایی، ابزارهای زیبایی و داروهایی که باعث ریزش ابرو می‌شوند خودداری کنید و از محصولات طبیعی استفاده کنید، همچنین تغذیه سالم و ورزش منظم نیز می‌تواند تاثیر مثبتی در پرپشت شدن ابروهایتان داشته باشد.

جهت آشنایی با خدمات مرکز کاشت مژه در تهران کلیک کنید و با مشاورین گلناز بیوتی در تماس باشید.

تکنیک های پرپشت کردن ابرو در کمترین زمان چیست؟

برای افزایش حجم و ضخامت موهای ابرو، یا به طور عامیانه پرپشت کرده آن می‌توانید از روش‌های مختلفی مانند تکنیک های پرپشت کردن ابرو استفاده کنید. در ادامه به برخی از روش‌های تکنیک های پرپشت کردن ابرو اشاره می کنیم.

استفاده از سرم حاوی پپتید

سرم‌های حاوی پپتیدها می‌ توانند به تقویت موهای ابرو کمک کنند و باعث افزایش ضخامت آن ها شوند. این سرم‌ها می‌ توانند شامل موادی همچون بیوتین، پروتئین و نیاسین باشند.

روغن کرچک

استفاده از روغن کرچک یکی از قدیمی ترین و بهترین تکنیک های پرپشت کردن ابرو در کمترین زمان است زیرا این روغن دارای آنتی اکسیدان ها و پروتئین های مفیدی است که باعث تحریک فولیکول مو و در نتیجه رشد آن می شود. برای استفاده از روغن کرچک، دو قطره از آن را قبل از خواب به ابروهایتان بزنید و با استفاده از این براش یا مسواک آن را روی ابروها پخش کنید.

بهتر است این کار را به آرامی انجام دهید تا روغن زیاد به ریشه ابرو برخورد نکند. بعد از ۶ تا ۷ ساعت ابروهای خود را به طور کامل بشویید و این کار را ۳ بار در هفته انجام دهید تا از نتیجه آن حیرت زده شوید. نکته مهمی که در این قیمت وجود دارد این است که از استفاده زیاد روغن کرچک بپرهیزید زیرا چرب بودن بیش از حد ریشه ابرو یا حتی موی سر می تواند باعث ریزش آن شود.

روغن های طبیعی

روغن ‌های طبیعی مانند روغن نارگیل، زیتون و آووکادو می ‌توانند به تقویت موهای ابرو کمک کنند و باعث افزایش ضخامت آن ها شوند. برای استفاده از این روش کافیست قبل از خواب تعدادی قطره از روغن مورد نظر را روی ابروهای خود بمالید و آن را با یک مسواک نرم ماساژ دهید.

جهت آشنایی با خدمات مرکز لیفت مژه در تهران کلیک کنید و با مشاورین گلناز بیوتی در تماس باشید.

تکنیک های پرپشت کردن ابرو در کمترین زمان چیست؟

استفاده از ماسک آلوئه ورا

ماسک آلوئه ورا می‌ تواند به تقویت و بهبود فولیکول های ابرو کمک کند و باعث افزایش حجم و ضخامت آن ها شود. برای این منظور، می ‌توانید از یکی از ماسک‌های آلوئه ورا استفاده کنید و آن را روی ابروهای خود بمالید.

استفاده از محصولات حاوی فیبر مو

محصولات حاوی فیبر مو مانند پودر چوب سرو و پودر فیبر گیاهی می‌توانند به تقویت موهای ابرو و پرپشت شدن آن کمک زیادی کنند.

استفاده از مغزیجات

برای رشد ابرو چند ماده اصلی وجود دارد که شامل پروتئین، اسید های چرب و آهن است. تمامی این موارد گفته شده بی برو برگرد در اکثر مغزیجات و آجیل ها دیده می شود. بادام زمینی، فندق، پسته و بادام درختی منبع غنی از مواد پروتئینی و اسیدهای چرب هستند که شما می توانید با مصرف به اندازه آن ها در کمترین زمان ابروهایتان را پرپشت کنید. 

جهت آشنایی با خدمات مرکز مژه در تهران کلیک کنید و با مشاورین گلناز بیوتی در تماس باشید.

اهمیت تکنیک های پرپشت کردن ابرو

ابرو یکی از مهم ترین قسمت های صورت است که تاثیر بسیار زیادی در میزان جذابیت فرد دارد. برای پرپشت کردن ابرو و تقویت آن ها تکنیک های بسیاری وجود دارد که در این مطلب گلناز بیوتی به بررسی مهم ترین تکنیک های پرپشت کردن ابرو پرداخته است. 

اگر شما نیز دچار کم پشتی ابرو هستید، توصیه می شود ابتدا آزمایش دهید تا از جانب ویتامین ها و هورمون ها خیالتان راحت شود، زیرا بسیاری از کم پشتی ها و ریزش ها به علت مشکلات هورمونی یا کمبود ویتامین ها بخصوص ویتامین D در بدن است. حال اگر مشکلی در آزمایشات نبود می توانید از تکنیک های پرپشت کردن ابرو در کمترین زمان استفاده کنید.

نظر خودتان را بنویسید