Skip links

بهترین خدمات آرایشی با گلناز بیوتی

با مدیریت گلناز روحبخش

کاشت مژه در تهران

کاشت مژه به چه صورت است؟ اغلب ما در برخورد با دیگران اولین نگاهمان با چشم های فرد مقابل تلاقی پیدا می کند. چشم ها تاثیر فوق العاده ای در ارتباط گرفتن با سایرین دارند. چشم ها را می توان به عنوان تاثیرگذار ترین اعضای صورت افراد قلمداد کرد. این چشم ها هستند که غم و شادی و ذوق و هیجان نهفته در وجود آدمی را بروز می دهند. حال تصور کنید که همواره چشم هایی شاداب و درخشان داشته باشید. 

چشم هایی با پلک های تاب خورده و کشیده که از هر گونه حس و حال منفی و کرختی به دور است. ممکن است تصور کنید که برای داشتن چنین چشم هایی باید همواره آرایش چشم هایتان را حفظ کنید و دائما یک خط چشم یا ریمل و فرمژه درون کیف تان حمل کنید. اما حقیقتا آرایش چشم هم نیاز به سلیقه و ظرافت دارد و هم باید اصولی و تمیز انجام شود تا زیبایی چشم ها نمایان شود. به همین دلیل بسیاری از بانوان برای راحتی خود اقدام به کاشت مژه می کنند.

کاشت مژه در تهران چگونه است

کاشت مژه چیست؟

کاشت مژه روشی برای زیبا جلوه دادن چشم ها بدون نیاز به آرایش است. شما بدون نیاز به سایه های حرف های، ریمل، فرمژه و خط چشم و مژه های مصنوعی همواره چشمهایی بیدار و خوش فرم خواهید داشت. چشم هایی که زیبایی آن ها تاثیر فوق العاده مثبتی روی ذهن و نگاه اطرافیان خواهد گذاشت. کاشت مژه این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. داشتن چشم های کشیده و خوش حالت در هر صورت وسوه کننده است. هر چند که شما می توانید از روغن های تقویتی یا سرم های پر پشت کننده نیز استفاده کنید با این حال استفاده از مواد تقویتی نیاز به طی دوره های طولانی دارد و ممکن است روی پلک های هر فردی جواب عالی ندهد. 

به همین دلیل است که اغلب بانوان به سمت کاشت مژه تمایل پیدا کرده اند. با این روش می توان در کوتاه ترین زمان ممکن مژه هایی تابدار و خوش حالت داشت. کاشت مژه روشی کم دردسر و سریع برای افرادی است که حوصله آرایش چشم را ندارند. ممکن است شما از چسبیدن ریمل روی مژه های خود و بد حالت شدن و سیاه شدن پشت پلک هایتان کلافه شده باشید. مطمئنا هیچ فردی دوست ندارد مژه هایی به هم چسبیده داشته باشد یا در انتهای روز پای پلک هایش را مقدار زیادی از ریمل سیاه کرده باشد. کاشت مژه برای بانوانی که نمی خواهند زیبایی چشم های خود را با محصولات آرایشی بی کیفیت نابود کنند یک انتخاب عالی است. 

به منظور ارتباط با بهترین آرایشگاه زنانه زعفرانیه با مشاورین گلناز بیوتی در تماس باشید.

با کاشت مژه دیگر نیازی به استفاده از ریمل های گران قیمت و یا ارزان قیمت و بی کیفیت ندارید و خیالتان راحت است که در عین داشتن پلک های تاب خورده و زیبا آثاری از ریمل های ریخته شده پای پلک تان پدیدار نخواهد شد.

گلناز بیوتی

خدمات کاشت مژه در تهران

قیمت کاشت مژه در تهران

کاشت مژه این روزها بسیار باب شده است. حتما برای شما هم پیش آمده است که حین صحبت با فردی دیگر محو مژه های پرپشت و بلند او شده اید به نحوی که در دل تان گفته اید کاش می شد من هم چنین مژه های بلند و خوش حالتی داشتم. غافل از اینکه شما هم می توانید به راحتی چنین مژه هایی داشته باشید چرا که به احتمال بسیار زیاد فر مقابل تان نیز از تکنیک کاشت مژه استفاده کرده است. 

قیمت کاشت مژه در تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد یکی از مهمترین این عوامل میزان ظرافت و مهارتی است که متخصص زیبایی در کاشت مژه های شما به خرج می دهد. برای داشتن مژه های پر پشت و خوش حالت و طبیعی باید از هنر دست مژه کارهای حرفه ای بهره مند شوید. مطمئنا چنین مژه کارانی دستمزد بالاتری دریافت می کنند. بنابراین قیمت کاشت مژه در تهران را می توان متاثر از مهارت، تخصص و ظرافت مژه کار دانست.

این نرخ به عوامل دیگری هم بستگی دارد. به عنوان مثال جنس تار مژه های استفاده شده در کاشت مژه در این قیمت بسیار موثر هستند. مژه هایی که در کاشت مژه استفاده می شود ممکن است از موی طبیعی انسان، مینک، موی راسو، موی سمور آبی یا ابریشم ساخته شده باشند. میزان نرمی، ظرافت، ضخامت و تاب دار بودن این مژه ها متفاوت است. 

جهت آشنایی با بهترین آرایشگاه زنانه شمال تهران کلیک کنید و با مشاورین گلناز بیوتی در تماس باشید.

در نتیجه قیمت کاشت مژه در تهران با توجه به این پارامتر مهم تعیین خواهد شد. طبیعتا استفاده از الیاف طبیعی، ضد حساسیت، لطیف و نرم و پرپشت می تواند جلوه زیباتری در چشم های شما ایجاد کند. کیفیت چسب مورد استفاده و متریال های مصرفی همگی در قیمت کاشت مژه در تهران موثر هستند. مطمئنا استفاده از متریال هایی که دارای برندهای معتبر و شناخته شده هستند می تواند به بالا رفتن این قیمت دامن بزند.

قیمت کاشت مژه در تهران را می توان همچنین متاثر از نوع کاشت (عروسکی، والیوم، روسی، اسپایکی، گربه ای یا سنجابی) دانست. انواع مختلفی از شیوه های کاشت مژه وجود دارند که هر کدام جلوه نهایی متفاوتی دارند. طبیعتا قیمت کاشت هر کدام از این مدل ها متفاوت از دیگری خواهد بود. از دیگر پارامترهای موثر در قیمت کاشت مژه در تهران می توان به موقعیت جغرافیایی آرایشگاه، میزان پر پشت بودن مژه ها، برندهای مصرفی و فرم مژه ها اشاره کرد. شما می توانید برای استعلام قیمت کاشت مژه در تهران با آرایشگاه گلناز بیوتی تماس حاصل نمایید. 

بهترین سالن کاشت مژه در تهران
photo 2023 01 28 13 39 32

بهترین مرکز کاشت مژه در تهران

همیشه هم کاشت مژه منجر به زیبا شدن چشم ها نخواهد شد. تعجب کردید؟! درست است. این اتفاق همیشه رخ نمی دهد. زمانی که شما زیبایی چشم هایتان را به دست مژه کاران بی تجربه و غیر حرفه ای می سپارید، مطمئنا نتیجه جالبی در نهایت نصیب تان نمی شود. به همین دلیل است که برای داشتن چشم های زیبا و خوش فرم باید حتما به بهترین مرکز کاشت مژه در تهران مراجعه کنید. 

اما چگونه می توان این مرکز را شناسایی کرد؟ مطمئنا مژه کارانی که در این مرکز فعالیت می کنند به خوبی با اصول زیبایی شناسی چهره آشنا هستند. کاشت مژه باید به نحوی انجام شود که جلوه نهایی کار توی ذوق نزند. تارهای مژه باید کاملا جدا از هم باشند، طول مناسبی داشته باشند، ضخامت شان به اندازه کافی باشد و رنگ و حالت شان با فرم چشم های شما هماهنگی داشته باشد.

برای دریافت نوبت و آشنایی با خدمات میکاپ سالن گلناز بیوتی با شماره مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

در بهترین مرکز کاشت مژه در تهران صرفا به زیبایی چشم های شما توجه نمی شود، بلکه حفظ سلامت مژه های شما نیز در اولویت است. کاشت مژه های غیر استاندارد در بسیاری از مواقع منجر به ریزش مژه ها می شود. در بهترین مرکز کاشت مژه در تهران مژه کاران به حفظ سلامت مژه های شما اهمیت می دهند و زیبایی مژه های شما را تا جایی بال و پر می دهند که به سلامت مژه ها آسیب وارد نشود. استفاده از مواد کاشت با کیفیت و ضد حساسیت، توجه به اصول بهداشتی، حفظ سلامت چشم ها، دارا بودن پرسنل حرفه ای و خوش برخورد و استفاده از برندهای معتبر همگی از ویژگی های بهترین مرکز کاشت مژه در تهران می باشد.

روش های کاشت مژه

کاشت مژه که این روزها طرفداران زیادی هم پیدا کرده است روش های مختلفی دارد. این اقدام به دو شیوه مختلف انجام می شود. شیوه اول را شیوه آرایشگاهی می نامند و شیوه دوم شیوه کلینیکی است که باید توسط پزشک متخصص انجام شود. در این بخش شما را با روش های کاشت مژه آشنا خواهیم کرد.

جهت آشنایی با خدمات سالن رنگ مو در تهران کلیک کنید و با مشاورین گلناز بیوتی در تماس باشید.

کاشت مژه به روش آرایشگاهی

یکی از روش های کاشت مژه، کاشت مژه به روش آرایشگاهی می باشد. این شیوه از کاشت مژه موقت می باشد. در این شیوه از مژه مصنوعی و چسب مخصوص اکستنشن استفاده می شود و مژه ها به شکل تار به تار به مژه های اصلی خودتان از بن مژه چسبانده می شود. 

ماندگاری این شیوه از کاشت مژه چندان زیادی نیست و نهایتا دو ماه است اما در طی همین دو ماه شما مژه هایی پر پشت و تاب خورده خواهید داشت که هیچ گونه نیازی به آرایش ندارند. این روش کاشت مژه برای افرادی که مژه های کم پشت دارند اما عاشق تنوع هستند پیشنهاد می شود. 

در این روش کاشت مژه شما می توانید انواع مختلفی از مژه های اسپایکی، گربه ای، والیوم، سه بعدی، ابریشمی، نامرئی، مخملی، روسی، مگا والیوم، سنجابی و آهویی را امتحان کنید. هر کدام از این شیوه های کاشت مژه زیبایی منحصر به فردی به چشم های شما می بخشند. بنابراین می توانید از این روش ها برای داشتن مژه های زیبا استفاده کنید.

کاشت مژه به شیوه کلینیکی

شیوه دیگری از کاشت مژه وجود دارد که به شیوه کاشت کلینیکی معروف است. این شیوه از کاشت مژه دائم می باشد و باید حتما در کلینیک زیبایی و تحت نظارت متخصص انجام شود. این شیوه از کاشت مژه را تهاجمی می دانند چرا که باید از بانک موی زیباجو فولیکول های مو برداشته شود و به پلک پیوند زده شود. 

افرادی که دارای مژه های کوتاه و کم پشت هستند از روش لتیس برای کاشت مژه استفاده می کنند. بسیار مهم است که بانک موی زیباجو دچار آسیب دیدگی نشود و بخیه های ظریف و نامرئی در محل برداشت فولیکول ها زده شود. 

هر چه متخصص کاشت مژه ظرافت و هنر بیشتری به خرج دهد مطمئنا پلک های زیباتری را خواهید داشت. توصیه میکنیم که برای انجام کاشت مژه به روش کلینیکی حتما به کلینیک های پوست و موی معتبر مراجعه کنید و این کار را زیر نظر متخصصین و بعد از انجام آزمایش های لازم انجام دهید.

مراحل کاشت مژه

چنانچه قصد داشته باشید کاشت مژه را به شیوه ای اصولی انجام دهید، بی شک مراحل آن زمان بر خواهد بود. در این بخش مراحل کاشت مژه موقت را به اختصار بیان کرده ایم.

  • در مرحله نخست زبا جو باید روی صندلی مخصوص دراز بکشد و پلک های خود را ببندد؛
  • مژه کار بعد از ضدعفونی کردن تجهیزات کاشت مژه باید اقدام به شروع فرآیند نماید؛
  • در وهله نخست بایستی مژه ها به آرامی شانه شوند تا تارهای مژه از هم جدا شود. سپس به چسب مژه آغشته شوند و در گوشه خارجی پلک چسبانده شوند؛
  • بعد از چسباندن مژه ها باید دوباره مژه ها شانه شوند و تارهای مژه به صورت تار به تار یا به صورت والیوم به بن مژه ها چسبانده شود؛
  • بعد از اتمام چسباندن مژه ها، مژه کار باید مژه های شما را با محلول مخصوصی شستشو دهد و چسب های اضافی را جدا کند.

دقت داشته باشید که مراحل کاشت مژه در کلینیک های تخصصی متفاوت است. در این کلینیک ها از بانک موی زیباجو برای پیوند زدن فولیکول ها استفاده می شود. از آنجایی که این روش در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی انجام نمیشود توصیه می شود که حتما برای کاشت دائم مژه به کلینیک های تخصصی بروید.

قیمت کاشت مژه در تهران
photo 2023 01 28 13 39 37

هزینه کاشت مژه در تهران

هزینه کاشت مژه در قیاس با هزینه ای که برای خرید ریمل و سایه و مژه مصنوعی پرداخت می کنید واقعا اقتصادی تر است. شما هر دو ماه یکبار هزینه ای را بابت کاشت مژه پرداخت می کنید در حالی که برای خرید لوازم آرایشی باید دائما هزینه کنید چرا که مدت زمان مصرفی لوازم آرایشی چون ریمل کوتاه است و بسیاری از مواقع تجربه تلخ خرید ریمل های خشک را داشته ایم.

برای ارتباط با بهترین آرایشگاه زنانه تهران با گلناز بیوتی تماس بگیرید.

هزینه کاشت مژه در تهران به میزان تخصص و مهارت مژه کار، میزان پرپشتی یا کم پشتی مژه های شما، جنس مژه های مورد استفاده، برند چسب مصرفی، تکنیک کاشت مژه و تعرفه های آرایشگاه بستگی دارد. به طور کلی این هزینه متغیر می باشد و بر حسب تغییرات نرخ مواد مصرفی و تغییرات قیمت برندهای خارجی در حال تغییر می باشد. با این حال این نرخ طبق تعرفه اتحادیه آرایشگاه های زنانه تصویب می شود.

IMG 4243

بهترین سالن کاشت مژه در تهران

کاشت مژه تاثیر فوق العاده ای در زیبایی چشم های شما دارد. به واسطه کاشت مژه می توان مژه هایی تاب خورده، زیبا و خوش حالت داشت. با این حال باید دقت داشته باشید که هر مژه کاری قابل اعتماد نیست. 

به منظور ارتباط با بهترین آرایشگاه زنانه زعفرانیه با مشاورین گلناز بیوتی در تماس باشید.

کم نیستند افرادی که بعد از کاشت مژه دچار ریزش مژه یا حساسیت و التهاب چشم شده اند. به همین دلیل برای انجام این عمل زیبایی حتما باید به بهترین سالن کاشت مژه در تهران مراجعه کنید. مژه کاران این سالن دارای تخصص، مهارت و ظرافت خاصی در کاشت مژه هستند و از بهترین برندها و متریال های درجه یک استفاده می کنند. برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین سالن کاشت مژه در تهران می توانید با سالن زیبایی گلناز بیوتی تماس حاصل نمایید.