Skip links

بهترین خدمات آرایشی با گلناز بیوتی

با مدیریت گلناز روحبخش

لیفت مژه در تهران

لیفت مژه چیست؟

بسیاری از بانوان صبحگاه که از خواب برمی خیزند و به سمت آینه می روند با اخم های گره کرده به تصویر خود در آینه نگاه می کنند. دلیل این ناراحتی مژه های نامرتب و به هم ریخته ای است که چهره شما را بی حال و عاری از روح نشان می دهد. هیچ اثری از سرزندگی، نشاط و سرحال بودن را نمی توان در این چهره دید. اما تصور کنید بعد از هر بار بیدار شدن صبحگاهی با مژه های فر خورده و مرتبی روبرو شوید که به چشم های شما جلا بخشیده اند.

شما دیگر نه به فرمژه نیاز دارید، نه به ریمل و نه مژه های مصنوعی! حتما خودتان می دانید که فرمژه، ریمل و چسب های مژه مصنوعی تا چه حد برای مژه ها ضرر دارند. کافیست بعد از استفاده از فرمژه یا مژه مصنوعی تعداد مژه هایی که از پلک تان جدا شده اند را بشمارید. البته توصیه نمی کنیم که این کار را انجام دهید چرا که بسیار غمگین خواهید شد!

بنابراین به جای استفاده از تکنیک های قدیمی، وقت گیر و آسیب رسان برای مژه ها بهتر است از تکنیک های امروزی برای زیباسازی پلک هایتان استفاده کنید؛ لیفت مژه یکی از جدیدترین تکنیک ها برای داشتن مژه هایی تاب خورده، زیبا و خوش فرم است. مطمئنا لیفت مژه تاثیر فوق العاده ای در زیبایی، کشیدگی و درخشش چشم های شما خواهد داشت.

قبل از هر چیز بگوییم که لیفت مژه مختص آن دسته از عزیزانی است که از حجم مژه های خود راضی اند اما از فرم آنها رضایت چندانی ندارند. برخی بانوان به رغم داشتن مژه های پر پشت، از به هم ریختگی و نامرتب بودن مژه ها و حالت رو به پایین آن ها گلایه می کنند. داشتن مژه های پر پشت به تنهایی برای زیبایی چشم ها کافی نیست، بلکه فرم مژه ها است که به چشمان تان حالت می بخشد.

در تکنیک لیفت مژه از کراتین مژه استفاده می شود. بدین ترتیب یک پروتئین تراپی اساسی روی مژه های شما انجام خواهد شد. متخصصان زیبایی بر این باورند که رنگ کردن مژه ها در تکنیک لیفت مژه به حجیم و بلندتر نشان دادن بیشتر مژه ها کمک می کند به همین دلیل در کنار لیفت مژه و حالت دادن به تارهای مژه از رنگ مژه نیز استفاده می کنند. معمولا تارهای مژه در انتها کمرنگ می شوند.

بنابراین ممکن است مژه های بلندی داشته باشید، اما به دلیل بور شدن رنگ مژه ها در انتها ممکن است مژه های شما کوتاه و بی حالت به نظر برسد. رنگ کردن مژه کمک می کند مژه هایی یکدست مشکی داشته باشید و زیبایی مژه هایتان بیشتر به رخ کشیده شود.

جهت آشنایی با خدمات مرکز مژه در تهران کلیک کنید و با مشاورین گلناز بیوتی در تماس باشید.

لیفت مژه در تهران به روش های مختلف

قیمت لیفت مژه در تهران

قیمت لیفت مژه در تهران بستگی به پارامترهای مختلفی دارد. ممکن است از دو آرایشگاه مختلف در شهر تهران قیمت لیفت مژه را دریافت کنید و متوجه شوید که این قیمت ها زمین تا آسمان با هم فرق دارند. اما علت چیست؟ آیا قیمت ارزان به معنای صرفه اقتصادی است؟ یقینا خیر. چشم ها اساسا عضو حساسی از بدن هستند که مستعد عفونت بوده و ممکن است سریعا آلوده شوند. در نتیجه حساسیت های چشمی تان آغاز می شود و پلک هایی ورم کرده و ملتهب خواهید داشت. یکی از مهمترین پارامترهای مهم در قیمت لیفت مژه در تهران، برند موادی است که آرایشگر استفاده می کند. یقینا هر چه این مواد کیفیت بهتری داشته باشد و از استاندارهای سطح بالاتری برخوردار باشد، قیمت لیفت مژه در تهران نیز افزایش پیدا خواهد کرد اما از طرفی خیال تان از بابت سلامت چشم ها و پلک های نازنین تان در امان خواهد بود.

برخی متخصصین زیبایی در طی پروسه لیفت مژه از رنگ مژه نیز استفاده می کنند. به عقیده متخصصین رنگ کردن مژه منجر به پر پشت تر شدن و بلندتر شدن مژه های شما خواهد شد. بنابراین اگر در طی فرایند لیفت مژه از رنگ هم استفاده شود قیمت لیفت مژه بالاتر خواهد رفت.

بی شک میزان تخصص، مهارت و توانمندی مژه کار شما تاثیر مستقیم در قیمت لیفت مژه در تهران خواهد داشت. هر چه این مهارت، توانمندی و تخصص بیشتر باشد به احتمال زیادی دستمزد آرایشگر نیز بالاتر خواهد رفت. اما شک نکنید که دریافت خدمات از چنین آرایشگرانی ارزش پرداخت هزینه بیشتر را دارد.

موقعیت جغرافیایی آرایشگاه در تهران، کیفیت چسب استفاده شده، کیفیت مواد کراتینه، کیفیت لوسیون و روغن استفاده شده، کیفیت رنگ مژه و میزان مهارت مژه کار همگی در قیمت لیفت مژه در تهران موثر هستند. استفاده از مواد خارجی با برندهای درجه یک و اصیل مطمئنا این قیمت را به موازات افزایش قیمت ارز و دلار افزایش خواهد داد.

برای ارتباط با بهترین آرایشگاه زنانه تهران با گلناز بیوتی تماس بگیرید.

گلناز بیوتی

خدمات لیفت مژه در تهران

داشتن پلک های زیبا و خوش حالت آرزوی هر بانوی خوش سلیقه ای می باشد که عاشق زیبایی ست. برای داشتن چنین پلک هایی باید به مرکز معتبری جهت لیفت مژه مراجعه کرد. اما بهترین مرکز لیفت مژه در تهران کجاست؟ به جرات می توان گفت که بهترین مرکز لیفت مژه در تهران مرکزی است که به شما در داشتن مژه هایی زیباتر، خوش فرم تر و طبیعی تر کمک کند. خدمات لیفت مژه در بهترین مرکز لیفت مژه در تهران به طبیعی ترین حالت انجام می شود. بنابراین بسیاری از افراد با دیدن شما ممکن است اصلا متوجه نشوند که شما از خدمات لیفت استفاده کرده اید.

بهترین مرکز لیفت مژه در تهران مرکزی است که با هر نوع مژه ای چه نازک، چه بور، چه کوتاه و چه بی حالت و آسیب دیده به آن وارد شوید، مژه هایی زیبا و خوش فرم تحویل شما دهد. هدف از لیفت مژه برطرف نمودن چنین معضلاتی است و یقینا بهترین مرکز لیفت مژه در تهران به خوبی می تواند این معضلات را با تکنیک های لیفت مژه بدون کوچکترین آسیب رساندن به مژه های اصلی برطرف نماید.

ارائه قیمت های معقول و مناسب، استفاده از مواد درجه یک و غیر حساسیت زا، بهره مندی از مژه کاران حرفه ای و ماهر، خوش برخورد و گشاده رو بودن پرسنل و رعایت نکات بهداشتی همگی از ویژگی های بهترین مرکز لیفت مژه در تهران می باشد.

به منظور ارتباط با بهترین آرایشگاه زنانه زعفرانیه با مشاورین گلناز بیوتی در تماس باشید.

آشنایی با روش های لیفت مژه

لیفت مژه بر خلاف تصوری که برخی افراد دارند دارای روش های مختلفی است. روش های لیفت مژه به تناسب پیشرفت روز افزون تکنیک های زیبایی چشم در حال گسترش می باشد با این حال در این بخش شما را با متداول ترین روش های لیفت مژه آشنا خواهیم کرد.

 

لیفت مژه در تهران به روش Keratin

لیفت مژه به روش Keratin

در این تکنیک از لوسیون و مواد کراتین استفاده می شود. این روش را اساسا فرمژه می نامند. تقویت مژه ها و افزایش حالت پذیری مژه ها یکی از اصول اصلی این روش می باشد. لیفت مژه به روش کراتین بیش از یک ساعت به طول نمی انجامد.

مرکز لیفت مژه در تهران به روش LVL

لیفت مژه به روش LVL

در این روش هدف افزایش طول و حجم مژه ها می باشد. افرادی که مژه های نازک و کوتاه دارند به کمک این روش می توانند مژه هایی با ریشه تقویت شده و حجیم و کشیده پیدا کنند.

سالن لیفت مژه در تهران به روش Dream Lash

لیفت مژه به روش Dream Lash

این روش مختص آن دسته از عزیزانی است که در مورد حساسیت زا بودن مواد کراتین و لوسیون ها نگرانی دارند.

در این روش از مواد کراتین سبک و فاقد عناصر شیمیایی استفاده می شود. هدف از این روش ایجاد یک تاب زیبا اما ملایم در مژه ها می باشد.

تکنیک لیفت مژه جزو محبوب ترین تکنیک های زیباسازی مژه ها در بین بانوان می باشد چرا که در این حتی یک تار مژه اضافی روی پلک های شما چسبانده نمی شود. بنابراین احساس سنگینی پلک نخواهید داشت و از طرفی نگرانی های متداول بابت حساسیت های چشمی نسبت به چسب اکستنشن از بین خواهد رفت. در این روش فقط مژه های خودتان است. مراحل لیفت مژه ممکن است در مجموعه های زیبایی مختلف متفاوت باشد با این حال اغلب متخصصان زیبایی برای انجام لیفت مژه این مراحل را طی می کنند.

  • در ابتدا باید مژه ها را از هر نوع ماده آرایشی، ریمل، آلودگی و چربی و روغن پاکسازی نمود؛
  • بعد از اینکه مرحله پاکسازی انجام شد باید مژه ها با دقت و ظرافت به صورت تار به تار از هم جدا شوند. چرا که ممکن است مژه ها در هم تنیده باشند. این فرایند هم برای مژه های پلک بالایی و هم برای مژه های پلک پایینی تکرار می شود؛
  • بعد از جداسازی کامل مژه ها از یکدیگر باید یک لایه سیلیکونی متناسب با قد مژه های فرد را پشت پلک قرار داد و مژه هایی که از هم جداسازی شده بودند را به دقت روی این لایه چسباند. برای چسباندن مژه ها باید حتما از چسب مخصوص استفاده کرد. این چسب باید ضد حساسیت باشد؛
  • بعد از چسبیدن مژه ها روی لایه سیلیکونی باید مواد کراتینه روی مژه ها اعمال شود و مژه ها به سمت بالا شانه شوند. استفاده از لوسیون حاوی اسید تیوگلیکولیک و رابینگ الکل در این مرحله می تواند به نرم شدن و انعطاف پذیری بیشتر مژه ها بسیار کمک کند؛
  • بعد از قرار دادن کراتین روی مژه ها باید حدود ۵ تا ۱۵ دقیقه صبر کرد و بعد از ریموور حاوی مواد پروتئینی برای پاکسازی مواد کراتین از روی مژه ها استفاده نمود. لازم به ذکر است که این کار دوبار با مواد کراتینه آبی و صورتی انجام می شود. و بعد اطراف چشم کاملا پاکسازی می شود؛
  • در این مرحله می توان از رنگدانه مخصوص رنگ کردن مژه ها استفاده نمود. این رنگ باید به سلیقه مشتری و با توجه به رنگ چشم و رنگ ابروی او انتخاب شود؛
  • در مرحله پایانی نیز از روغن لیفت که معمولا حاوی روغن آلوئه ورا، روغن هسته انگور و گلیسیرین می باشد برای حالت دادن، آبرسانی، استحکام بخشیدن و فرم دادن به مژه ها استفاده می شود.

انجام خدمات لیفت مژه در مرکز لیفت مژه در تهران توسط پرسنل حرفه ای با دقت و ظرافت تمام برای شما عزیزان انجام می شود. دقت داشته باشید که بعد از لیفت مژه باید تا ۴۸ ساعت مژه های خود را دور از آب نگه دارید. بنابراین رفتن به حمام، استخر، سونا و استفاده از بخور در این دو روز ممنوع است. همچنین توصیه می شود که در صورت امکان از ریمل های ضد آب برای حالت دادن به مژه ها استفاده نکنید. این ریمل ها مژه ها را دهیدراته می کنند و منجر به شکستگی مژه های شما خواهند شد.

جهت آشنایی با بهترین آرایشگاه زنانه شمال تهران کلیک کنید و با مشاورین گلناز بیوتی در تماس باشید.

اغلب بانوان زمانی که قصد دریافت خدمات لیفت مژه را دارند در همان وهله نخست در مورد قیمت آن پرسش می کنند. اجازه دهید قبل از صحبت در مورد هزینه لیفت مژه در تهران با شما راجع به موضوع مهمی صحبت کنیم. تا کنون چه مقدار هزینه بابت خرید ریمل و فرمژه و مژه مصنوعی پرداخت کرده اید؟ همه ما تجربه تلخ خرید ریمل های خشک شده و بی کیفیت و حساسیت زا را داریم. به نحوی که بعد از خرید این محصولات احساس بازنده ای را داشته ایم که پولش را صرف هیچ و پوچ کرده ایم.

از این موارد هم که بگذریم اثر ریمل و فرمژه روی مژه های شما چند روز ماندگار است؟ چند ساعت؟ مطمئنا این اثر دائمی نیست بنابراین چرخه پرداخت هزینه بابت این محصولات آرایشی چرخه ای بی پایان است. این در حالی است که با پرداخت یک بار هزینه لیفت مژه در تهران می توانید تا دو ماه از داشتن مژه های پرپشت، خوش حالت، فر خورده و بلند لذت ببرید بدون اینکه نیاز به هیچ گونه مواد آرایشی داشته باشید.

برای دریافت نوبت و آشنایی با خدمات میکاپ سالن گلناز بیوتی با شماره مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

بهترین سالن لیفت مژه در تهران

برای اینکه مژه هایی تاب خورده و به اصطلاح خودمانی شهلا داشته باشید باید از خدمات لیفت مژه در بهترین سالن لیفت مژه در تهران بهره مند شوید. گلناز بیوتی به عنوان یکی از بهترین سالن های مژه در تهران خدمات لیفت مژه را با بهترین مواد درجه یک از برندهای معتبر اروپایی و آمریکایی برای شما عزیزان انجام می دهد. هدف اصلی ما در این مجموعه هدیه دادن زیبایی به چشم های شما عزیزان در عین حفظ سلامت آن ها می باشد. 

جهت آشنایی با خدمات سالن رنگ مو در تهران کلیک کنید و با مشاورین گلناز بیوتی در تماس باشید.

ما به خوبی می دانیم که چشم ها تا چه حد عضو حساسی هستند به همین دلیل از بروز کوچکترین آثاری از حساسیت، عفونت و التهاب در چشم های شما عزیزان جلوگیری می کنیم. حفظ نکات بهداشتی، به کارگیری تیم حرفه ای متشکل از نیروهای خبره و اجرای تکنیک های نوین لیفت مژه مطابق با فرم و جنس مژه های شما از خدماتی است که برای زیبایی هرچه بیشتر چشم های شما از آن دریغ نخواهیم کرد.

بهترین سالن لیفت مژه در تهران