Skip links

بهترین خدمات آرایشی با گلناز بیوتی

با مدیریت گلناز روحبخش

بن مژه در تهران

بن مژه در تهران به چه صورت است؟ اغلب میکاپ آرتیست ها در زمان میکاپ کردن بانوان عمده تمرکز خود را روی آرایش چشم ها می گذارند چرا که چشم ها تاثیر گذار ترین عناصر در صورت هر فرد هستند. داشتن چشم های بشاش، خوش حالت و شاداب شما را فردی سرزنده و پر نشاط نشان می دهد. 

در مقابل چشم های بی حالت، صورت شما را به صورتی بی روح و کسل تبدیل می کند. به همین دلیل اغلب بانوان معمولا از بین لوازم آرایشی همیشه یک مداد چشم یا خط چشم درون کیف خود می گذارند تا خط چشم شان را در صورت پاک شدن یا محو شدن تمدید کنند. اما این کار می تواند وقت گیر باشد.

کشیدن خط چشم نیاز به مهارت بالایی دارد. دست های شما به هیچ عنوان نباید در حین خط چشم کشیدن بلرزد. در اینصورت ممکن است خط چشم نامتقارنی بکشید. این معضلی است که اغلب بانوان با آن دست و پنجه نرم می کنند. عدم تقارن خط چشم ها معضلی است که آن را به یک لطیفه و شوخی برای خنده تبدیل کرده است. اگر شما هم عاشق خط چشم های نامحسوس و زیبا و متقارن هستید اما خط چشم تان همیشه نامتقارن از آب در می آید، بهتر است سراغ تکنیک بن مژه بروید.

خدمات بن مژه در تهران

بن مژه چیست؟

به بن مژه، تاتو چشم یا میکروپیگمنتیشن چشم هم گفته می شود. به کمک بن مژه می توان چشم هایی خوش حالت تر، درشت تر و کشیده تر داشت. در بن مژه یک خط بسیار نازک و ظریف پشت پلک های شما کشیده می شود و یا صرفا فضای خالی بین مژه ها با جوهر مخصوص پر می شود. کشیدن خط چشم نیاز به مهارت بالایی دارد. دست های شما به هیچ عنوان نباید در حین خط چشم کشیدن بلرزد. در اینصورت ممکن است خط چشم نامتقارنی بکشید.

جهت آشنایی با خدمات سالن رنگ مو در تهران کلیک کنید و با مشاورین گلناز بیوتی در تماس باشید.

این معضلی است که اغلب بانوان با آن دست و پنجه نرم می کنند. عدم تقارن خط چشم ها معضلی است که آن را به یک لطیفه و شوخی برای خنده تبدیل کرده است. اگر شما هم عاشق خط چشم های نامحسوس و زیبا و متقارن هستید اما خط چشم تان همیشه نامتقارن از آب در می آید، بهتر است سراغ تکنیک بن مژه بروید. به بن مژه، تاتو چشم یا میکروپیگمنتیشن چشم هم گفته می شود. به کمک بن مژه می توان چشم هایی خوش حالت تر، درشت تر و کشیده تر داشت. در بن مژه یک خط بسیار نازک و ظریف پشت پلک های شما کشیده می شود و یا صرفا فضای خالی بین مژه ها با جوهر مخصوص پر می شود.

گلناز بیوتی

خدمات بن مژه در تهران

قیمت بن مژه در تهران

اگر از آرایش روزانه چشم های خود خسته شده اید و یا هزینه زیادی بابت خرید مداد چشم پرداخت می کنید، بهتر است به فکر انجام بن مژه باشید. ماندگاری بن مژه در بهترین حالت پنج سال است. بنابراین شما به مدت پنج سال آرایشی زیبا و ظریف پشت پلک های خود خواهید داشت و این واقعا فوق العاده است. با انجام بن مژه در تهران می توانید در هزینه خرید لوازم آرایشی به شکل چشمگیری صرفه جویی کنید.

قیمت بن مژه به برند و کیفیت جوهر مورد استفاده بستگی دارد. ماندگاری رنگ، عدم پخش شدن رنگ، ثبات رنگ و عدم تغییر رنگ بن مژه همگی به کیفیت جوهر مصرفی بستگی دارد. جوهرهایی که از برندهای معروف و معتبر هستند معمولا قیمت بیشتری دارند و به همین دلیل انجام بن مژه با این جوهر ها قیمت بن مژه در تهران را افزایش می دهد اما حقیقتا پرداخت هزینه بیشتر در این مواقع واقعا ارزشش را دارد چرا که بن مژه در تهران نوعی آرایش دائم است و قرار است به مدت چند سال روی چشم های شما حضور داشته باشد.

نوع و سایز سوزن مورد استفاده، بن مژه پلک بالا یا پلک پایین، موقعیت جغرافیایی آرایشگاه، نوع بن مژه، تکنیک اجرایی و نوع ابزارهای مورد استفاده همگی در قیمت بن مژه در تهران تاثیر گذار هستند. مطمئنا هرچه آرایشگر از ابزارهای پیشرفته تر و مدرن تری برای انجام بن مژه استفاده کند، نتیجه نهایی کار جذاب تر خواهد بود و قیمت بن مژه در تهران نیز با افزایش مواجه خواهد شد.

جهت آشنایی با خدمات مرکز مژه در تهران کلیک کنید و با مشاورین گلناز بیوتی در تماس باشید.

توصیه می کنیم که هیچ گاه برای انجام خدمات زیبایی مانند بن مژه در تهران دنبال قیمت های ارزان نباشید چرا که هیچ ارزانی بی دلیل نیست. کافیست بن مژه تان نامتقارن شود و یا بعد از مدتی رنگ آن به سبز و قرمز گرایش پیدا کند یا ضخامت آن بیش از حد متعارف شود و ظرافت کافی را نداشته باشد. بنابراین مجبور خواهید شد هزینه ای اضافی بابت پاک کردن بن مژه پرداخت کنید. بنابراین در این باره با وسواس بیشتری عمل کنید و به مراکزی مراجعه کنید که متخصصین حرفه ای و ماهر در آن ها خدمات بن مژه را انجام می دهند. 

قیمت بن مژه در تهران
مژه 2

بهترین مرکز بن مژه در تهران

بسیاری از بانوان مهارت کافی در آرایش چشم ها را ندارند. ممکن است ساعت ها مقابل آینه بایستید و مشغول کشیدن خط چشم شوید اما در نهایت هم خط چشم های شما نامتقارن و کج از آب دربیاید. به جای صرف وقت جلوی آینه و هدر دادن مواد آرایشی توصیه می کنیم که حتما از خدمات بن مژه در تهران استفاده کنید. 

اما دقت داشته باشید که این خدمات را کجا دریافت می کنید. پیشنهاد ما به شما بهترین مرکز بن مژه در تهران است. اما چگونه باید بهترین مرکز بن مژه در تهران را تشخیص دهیم؟ ما به شما خواهیم گفت. بهترین مرکز بن مژه در تهران از تیمی حرفه ای و ماهر بهره مند است. این تیم باید دارای مهارت و توانمندی کافی برای انجام خدمات بن مژه به شکلی ظریف و هنرمندانه باشند. بسیاری از بانوان از زمخت بودن و کلفت بودن بن مژه شان گلایه دارند. 

جهت آشنایی با خدمات مرکز لیفت مژه در تهران کلیک کنید و با مشاورین گلناز بیوتی در تماس باشید.

این در واقع نتیجه اعتماد بیجا به سالن های غیر حرفه ای است. بسیار مهم است که بن مژه ظریف، تمیز و شیک اجرا شود تا جلوه نهایی چشم های شما درخشان و باکلاس باشد. بن مژه زخمت و نامتقارن نه تنها هیچ گونه زیبایی به چشم های شما نمی دهد بلکه ظرافت و زیبایی چشم های شما را نیز خواهد گرفت.

در بهترین مرکز بن مژه در تهران از بهترین و درجه یک ترین جوهرها برای انجام بن مژه استفاده می شود. گلایه دیگری که بسیاری از بانوان دارند تغییر رنگ بن مژه در گذر زمان یا محو شدن و کمرنگ شدن بن مژه است.  پخش شدن جوهر، تغییر رنگ دادن جوهر و کمرنگ شدن بن مژه از جمله معضلاتی است که نتیجه دریافت خدمات بن مژه از سالن های غیر حرفه ای می باشد. در بهترین مرکز بن مژه در تهران از جوهرهایی با برندهای معتبر و درجه یک استفاده می شود. ماندگاری و ثبات این جوهرها تضمین شده است و هیچ گونه آثاری از محو شدگی و تغییر رنگ در آن ها نخواهید دید.

استفاده از ابزارآلات مد روز و پیشرفته ترین تکنولوژی ها از دیگر ویژگی های بهترین مرکز بن مژه در تهران می باشد. مدتها است که استفاده از سوزن های کلاسیک با مکانیزم دستی برای انجام بن مژه منسوخ شده است. دستگاه های پیشرفته ای به بازار آمده که می توان به کمک آن ها خطوطی ظریف را در انواع مدل ها و استایل های مختلف طراحی نمود. بسیار مهم است که مرکز بن مژه ای که به آن مراجعه می کنید از این ابزارهای نوین استفاده نماید.

رعایت اصول بهداشتی و ضد عفونی کردن تجهیزات، رعایت بهداشت سالن، خوش برخورد بودن و استفاده از مدرن ترین تکنیک های بن مژه همه و همه از ویژگی های بهترین مرکز بن مژه در تهران می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مرکز زیبایی گلناز بیوتی تماس حاصل نمایید.

برای ارتباط با بهترین آرایشگاه زنانه تهران با گلناز بیوتی تماس بگیرید.

روش های بن مژه

بن مژه در تهران یکی از تکنیک های آرایش دائم محسوب می شود و زیبایی چشم های شما را دوچندان می کند. عوض اینکه بخواهید دائما به کمک مداد چشم یا خط چشم یک خط نازک و ظریف پشت پلک هایتان بکشید می توانید از خدمات بن مژه استفاده کنید. 

در این صورت یک خط نازک و زیبا و ظریف همواره پشت پلک هایتان خواهد بود که حتی با مواد شوینده و آب هم پاک نمی شود. بن مژه در تهران دارای روش های مختلفی می باشد. در واقع آنچه که در کشیدن بن مژه مهم است توجه به حالت و فرم های چشم های شما می باشد. برخی بانوان دارای چشم های کشیده و خوش حالتی هستند و برخی بانوان پلک هایی افتاده دارند. در انجام بن مژه در تهران باید حتما به حالت و اندازه چشم های زیباجو توجه شود.

به منظور ارتباط با بهترین آرایشگاه زنانه زعفرانیه با مشاورین گلناز بیوتی در تماس باشید.

بن مژه جهت پر کردن فضای خالی بین مژه ها

یکی از روش های بن مژه در تهران شامل پر کردن فضای خالی بین مژه ها می شود. در این روش متخصص زیبایی به کمک جوهر تتو و سوزن فضای خالی بین مژه های شما را مشکی می کند. این روش بن مژه در تهران مناسب آن دسته از بانوانی است که دارای پلک هایی کشیده و خوش حالت هستند و نیازی به خط چشم های دنباله دار ندارند. همچنین اگر چشم هایی درشت دارید بهتر است برای اینکه چشم هایتان جلب توجه بیش از حدی نکند و آرایش تان مصنوعی به نظر نرسد از این تکنیک استفاده کنید.

بن مژه مینیاتوری دنباله دار

روش دیگر بن مژه در تهران که به روش مینیاتوری معروف است روشی است که در آن متخصص زیبایی یک خط ظریف و نازک اما دنباله دار پشت پلک های شما به شکل سرتاسری می کشد. این روش اغلب مناسب آن دسته از بانوانی است که دارای پلک های افتاده ای هستند یا چشم های کوچکتری دارند. خطی که در این روش بن مژه پشت پلک زیبا جو کشیده می شود می تواند ساده یا دنباله دار باشد.

بن مژه طبیعی بدون دنباله

بسیاری از افراد با هدف داشتن یک آرایش دائم اقدام به انجام بن مژه در تهران می کنند. برای این دسته از افراد بهتر است یک خط دنباله دار و شیک پشت پلک کشیده شود. اما عده دیگری نیز هستند که تمایل دارند صرفا یک خط ظریف و مشکی طبیعی برای روح گرفتن و درشت شدن چشم هایشان پشت پلک آنها اجرا شود. آن ها می خواهند آرایش نامحسوسی داشته باشند و بسته به سلیقه ای که دارند انتهای بن مژه را به سلیقه خودشان با مداد آرایشی طراحی کنند. برای این دسته از افراد بهتر است خط ساده و بدون دنباله در بن مژه کشیده شود.

جهت آشنایی با بهترین آرایشگاه زنانه شمال تهران کلیک کنید و با مشاورین گلناز بیوتی در تماس باشید.

مراحل بن مژه در تهران

انجام بن مژه دارای مراحل خاصی می باشد. در این بخش مراحل بن مژه در تهران را بررسی خواهیم کرد.

  • قبل از اینکه بن مژه انجام شود متخصص زیبایی در مورد نوع، میزان ظرافت و استایل بن مژه با شما مشورت خواهد کرد. در نتیجه بهترین استایل، رنگ و ضخامت را برای مژه های شما به سلیقه خودتان انتخاب می کند؛
  • مراحل بن مژه تقریبا بین یک تا دو ساعات زمان می برد. تکنسین قبل از انجام بن مژه پلک های شما را کاملا با مواد ضد عفونی کننده از هر گونه آلودگی، مواد آرایشی و چربی پاکسازی خواهد کرد؛
  • در گام بعدی از ژل موضعی بی حسی برای بی حس کردن پلک های شما استفاده می کند مدت زمان بی حس شدن پلک ها معمولا بین بیست دقیقه تا نیم ساعت است؛
  • سوزن ها دارای انواع مختلفی هستند. بنابراین باید بهترین سایز سوزن را انتخاب کرد و سرعت و عمق تزریق را روی دستگاه تنظیم نمود؛
  • تکنسین با پر کردن مخزن از جوهر شروع به تزریق جوهر تاتو پشت پلک های شما می کند. بسیار مهم است که تجهیزات کاملا ضد عفونی شده باشند؛
  • تکنسین با کشیدن پلک شما به سمت بالا سوزن زدن را ادامه می دهد تا جایی که بن مژه به اتمام برسد؛
  • بعد از اتمام بن مژه تکنسین از پماد مخصوصی پشت پلک شما استفاده می کند تا اضافات رنگ پاکسازی شود.

برای دریافت نوبت و آشنایی با خدمات میکاپ سالن گلناز بیوتی با شماره مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

روش های بن مژه در تهران
انواع روش های بن مژه در تهران

هزینه بن مژه در تهران

هزینه بن مژه در تهران به پارامترهای مختلفی بستگی دارد بنابراین اگر هزینه این خدمات را از مجموعه های زیبایی مختلف در تهران بپرسید مطمئنا با نرخ های مختلفی مواجه می شوید. هزینه بن مژه در تهران قبل از هر چیز به میزان مهارت، تخصص و توانمندی و ظرافت متخصص زیبایی بستگی دارد.

افرادی که خدمات بن مژه در تهران را انجام می دهند باید این کار را با رعایت اصول و قواعد و به شکلی ظریف، هنرمندانه و ماهرانه انجام دهند. نه متریال درجه یک و نه استفاده از سوزن های ظریف و با کیفیت هیچ کدام به تنهایی نمی توانند بن مژه زیبایی برای شما به ارمغان آورند. 

این در واقع مهارت و توانایی متخصص زیبایی است که ظرافت بن مژه شما را تضمین می کند. بنابراین طبیعی است که متخصصین ماهر و توانمند و با تجربه دستمزد بالاتری داشته باشند. اغلب هنرجویان و آماتورها هزینه کمتری برای بن مژه تعیین می کنند. هر چند که از بین آن ها نیز افرادی توانمند و ماهر می توان یافت اما بهتر است زیبایی چشم های خود را به دست افراد حرفه ای بسپارید.

هزینه بن مژه در تهران

بهترین سالن بن مژه در تهران

اگر چشم های شما به مواد آرایشی حساسیت نشان می دهد و یا نمی توانید سنگینی مواد آرایشی را روی پلک های خود تحمل کنید انجام بن مژه در تهران بهترین ایده خواهد بود. بسیاری از بانوان فرصت کافی برای کشیدن خط چشم ندارند و نمی توانند به کمک مدادهای آرایشی خطوط ظریف و نامحسوس پشت پلک خود بکشند، همچنین ممکن است پلک هایی افتاده داشته باشند و تمایل داشته باشند تا به چشم های خود روح و جلایی تازه ببخشند. بن مژه برای تمام این بانوان مناسب است.

در بهترین سالن بن مژه در تهران از جوهر غیر حساسیت زا استفاده می شود. در این مرکز قبل از انجام بن مژه در مورد باردار یا شیرده بودن شما و حساسیت های پوستی تان از شما سوال می شود و جنس پوست تان تحلیل می شود. مطمئنا پوست های چرب و خشک هر کدام پاسخ متفاوتی به جوهرها نشان می دهند.

در بهترین سالن بن مژه در تهران قبل از زیبایی، سلامت شما برای ما در اولویت است. رعایت نکات بهداشتی و پروتکل ها، استریل کردن تجهیزات، استفاده از سوزن های بهداشتی و برندهای درجه یک جوهر همگی از مزایای مراجعه به بهترین سالن بن مژه در تهران می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان گلناز بیوتی در تماس باشید.