Skip links

بهترین خدمات آرایشی با گلناز بیوتی

با مدیریت گلناز روحبخش

اکستنشن مژه در تهران

اگر جزو افرادی هستید که در آرایش چشم ها کمی کند عمل می کنید و همیشه دیرتر از سایرین برای مهمانی ها و دورهمی ها آماده می شوید لازم است که تکنیک های آرایش دائم را امتحان کنید. آن موقع خواهید دید که تا چه حد سریع و بی دردسر آماده خواهید شد. 

همه ما تجربه ریختن ریمل پای چشم ها یا چسبیدن ریمل به پشت پلک ها را در زمان آرایش داشته ایم. این در واقع یک تجربه ناخوشایند است به ویژه زمانی که برای آماده شدن عجله دارید. شما می توانید برای رها شدن از شر این دغدغه ها اقدام به اکستنشن مژه در تهران نماید. بنابراین دیگر به هیچ گونه ریمل و آرایش پلک نخواهید داشت.

i 45

اکستنشن مژه چیست؟

اکستنشن مژه در تهران یکی از روش های آرایش موقت چشم ها می باشد. در این تکنیک زیبایی مژه های کم پشت، کوتاه و بی حالت فرد تبدیل به مژه هایی پرپشت، خوش فرم و خوش حالت می شوند. شما با اکستنشن مژه در تهران دیگر نیازی به صرف هزینه های هنگفت و گزاف بابت خرید محصولات آرایشی مانند ریمل و فرمژه و مژه های مصنوعی موقتی نخواهید داشت. در هر زمان و هر مکان چشم های شما همچون الماسی درخشان بر پهنه صورت تان برق خواهد زد.

در اکستنشن مژه، مژه های اکستنشن لابه لای مژه های طبیعی شما چسبانده می شود. البته روش های مختلفی برای اکستنشن مژه در تهران وجود دارد که منجر به تفاوت در جلوه نهایی کار خواهد شد. به عنوان مثال ممکن است برخی افراد به چشم های کشیده علاقه داشته باشند و برخی دیگر تمایل داشته باشند چشم هایی درشت تر با مژه های پر پشت تر پیدا کنند.

برای ارتباط با بهترین آرایشگاه زنانه تهران با گلناز بیوتی تماس بگیرید.

نکته جالبی که در مورد اکستنشن مژه در تهران وجود دارد این است که در این روش می توان هم از مژه های مصنوعی و هم از مژه های طبیعی که با موی انسان یا سمور درست شده است استفاده نمود. موهای طبیعی معمولا دارای لطافت و ظرافت خاصی هستند اصطلاحا به آن ها مینک گفته می شود.

گلناز بیوتی

خدمات اکستنشن مژه در تهران

قیمت اکستنشن مژه در تهران

قیمت اکستنشن مژه به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. بنابراین اگر می خواهید بدانید که نرخ اکستنشن مژه در تهران چقدر است باید عوامل مختلفی را در نظر داشته باشید. قبل از هر چیز باید بگوییم که اکستنشن مژه دارای روش های مختلفی می باشد. اکستنشن مژه کلاسیک، روسی یا والیوم، مگا والیوم، اسپایکی، گربه ای و اکستنشن مژه هیدن و ابریشمی همگی تکنیک ها و روش های مختلف اکستنشن مژه هستند. 

مطمئنا نرخ این روش ها نسبت به هم متفاوت است چرا که اساسا دارای تکنیک های جداگانه ای هستند. به عنوان مثال قیمت اکستنشن مژه والیوم در قیاس با اکستنشن مژه کلاسیک نرخ بیشتری است چرا که در این روش تارهای مژه با تعداد بالا و با ظرافت خاصی به بن مژه ها چسبانده می شود.

نوع مژه های مورد استفاده در اکستنشن مژه نیز تعیین کننده قیمت اکستنشن مژه در تهران خواهد بود. بنابراین اگر در یک سالن آرایشی قیمت اکستنشن مژه بسیار اقتصادی تر از حد متعارف اعلام شده است به کیفیت مژه ها شک کنید. مژه های با کیفیت معمولا از جنس ابریشم یا موی طبیعی هستند که به آن مینک گفته می شود. با این حال برخی از مژه ها نیز الیاف مصنوعی هستند که قیمت کمتری دارند.

به منظور ارتباط با بهترین آرایشگاه زنانه زعفرانیه با مشاورین گلناز بیوتی در تماس باشید.

میزان مهارت و توانمندی مژه کار موضوع مهم دیگری است که در قیمت اکستنشن مژه در تهران تاثیر گذار خواهد بود. معمولا مژه کارانی که دارای محبوبیت زیادی هستند اعتماد به نفس و مهارت بیشتری دارند و جلوه ای فوق العاده طبیعی را برای چشم های شما ایجاد می کنند. در نتیجه قیمت بالاتری را برای اکستنشن مژه  در تهران تعیین می کنند. 

حتی بهترین مژه ها هم در صورتی که دستانی ماهر و هنرمند آن ها را روی پلک های شما اجرا نکنند نمی توانند زیبایی را به چشم های شما هدیه دهند. در واقع این مهارت، ظرافت، توانمندی و هنرمندی مژه کار است که زیبایی پلک های شما را تضمین خواهد کرد. به طور کلی قیمت اکستنشن مژه به موقعیت جغرافیایی سالن زیبایی، حجم مژه های مورد استفاده در اکستنشن مژه، برند مژه ها، برند چسب مورد استفاده و مهارت مژه کار بستگی دارد.

ySUiPJ
هزینه اکستنشن مژه در تهران

بهترین مرکز اکستنشن مژه در تهران

افراد دارای چشم هایی با فرم و حالات مختلف هستند. ممکن است نقص چشم های یک فرد افتادگی پلک های او باشد و فرد دیگری چشم های نزدیک به هم و بسیار کوچک داشته باشد. برخی افراد نیز ممکن است گوشه چشم هایشان به سمت پایین مایل شده باشد. اکستنشن مژه یکی از راه های برطرف کردن این نقایص است. 

نکته مهمی که در اکستنشن مژه وجود دارد این است که برای هر فرد باید اقدام به اجرای روش منحصر به فردی از اکستنشن مژه نمود. این روش باید تا حد امکان نقص های چشم های فرد را پوشش دهند و زیبایی چشم های او را به رخ بکشند. یکی از مهمترین ویژگی های بهترین مرکز اکستنشن مژه در تهران این است که قبل از انجام اکستنشن مژه، حالت و فرم چشم های فرد به طور دقیق بررسی خواهد شد و بهترین شیوه اکستنشن مژه متناسب با حالت چشم های او انتخاب می شود. 

این موضوع مهمی است که در اغلب سالن های زیبایی به آن بی توجهی می شود. اما در بهترین مرکز اکستنشن مژه در تهران این موضوع قبل از هر چیز مورد توجه است. بنابراین می توانید با خیال آسوده از بابت انتخاب بهترین تکنیک و روش، چشم های خود را به دستان هنرمند و ماهر مژه کاران ما بسپارید.

روش های اکستنشن مژه

افرادی که اکستنشن مژه در تهران را برای زیبایی چشم های خود انتخاب می کنند دارای چشم هایی با حالات و فرم های متفاوت هستند. برخی افراد ممکن است چشم هایی با گوشه های افتاده داشته باشند، برخی ممکن است چشم های کوچکی داشته باشند و برخی دیگر نیز ممکن است چشم هایی با پلک های افتاده یا مژه های کم پشت داشته باشند. به طور کلی فرم و ظاهر چشم های هر فرد منحصر به فرد است. به همین دلیل متخصصان زیبایی از روش های مختلفی در اکستنشن مژه استفاده می کنند.

اکستنشن مژه تار به تار، سه بعدی، هیدن، والیوم، اسپایکی، گربه ای، عربی، عروسکی، سنجابی، مخملی، ابریشمی و اکستنشن مژه روسی همگی روش های اکستنشن مژه هستند که در نهایت ظاهری زیبا اما منحصر به فرد را برای چشم های شما رقم می زنند. در این قسمت قصد داریم برخی از محبوب ترین روش های اکستنشن مژه در تهران را بررسی کنیم.

اکستنشن مژه کلاسیک

 اکستنشن مژه کلاسیک یکی از قدیمی ترین روش های اکستنشن مژه است که در آن مژه ها به صورت تار به تار به بن مژه های طبیعی شما چسبانده می شوند. در این شیوه طول و میزان پرپشتی مژه ها ممکن است متفاوت باشد اما اگر دنبال طبیعی ترین و نچرال ترین مژه های اکستنشن شده هستید توصیه می کنیم که سراغ این روش بروید.

جهت آشنایی با بهترین آرایشگاه زنانه شمال تهران کلیک کنید و با مشاورین گلناز بیوتی در تماس باشید.

اکستنشن مژه والیوم یا روسی

اگر کمی به زبان لاتین مسلط باشید خواهید دانست که والیوم در زبان لاتین به معنای حجم است. بنابراین این شیوه اکستنشن مژه به حجیم شدن مژه های شما کمک می کند. در این روش اکستنشن مژه، به بن هر کدام از مژه های شما بین دو تا شش تار مژه چسبانده می شود. این مژه ها دارای ظرافت بالایی هستند و سبک می باشند. 

چرا که اگر سنگین باشند مژه های طبعی شما ریزش پیدا خواهد کرد. این مژه ها معمولا از جنس ابریشم هستند و بهترین انتخاب برای افرادی محسوب می شوند که دارای مژه های کوتاه و کم پشت به صورت پراکنده می باشند.

اکستنشن مژه مگا والیوم

این روش اکستنشن مژه شباهت زیادی به اکستنشن مژه روسی یا همان والیوم دارد اما یک تفاوت اصلی بین این دو وجود دارد و آن هم این است که تارهای مژه در این روش دارای ضخامت کمتر و تعداد بیشتری هستند. 

در این روش به جای استفاده از حداکثر شش تار مژه می توان تا حداکثر نه تا دوازده مژه را با ضخامت کمتر روی بن مژه های طبیعی چسباند. این تکنیک اکستنشن مژه مناسب افرادی است که می خواهند چشم های عروسکی با مژه های فوق العاده پرپشت و زیبا داشته باشند.

اکستنشن مژه هیدن یا نامرئی

در این روش اکستنشن مژه در تهران، تارهای مژه به جای اینکه روی بن مژه چسبانده شوند زیر بن مژه چسبانده می شوند. در نتیجه جلوه نهایی کار طبیعی تر و زیباتر خواهد بود چرا که حتی دقیق ترین و تیزبین ترین چشم ها هم نمی توانند قادر به اکستنشن مژه های شما باشند. در این روش به جای چسب های شیمیایی از چسب های گیاهی استفاده می شود چرا که احتمال تماس پیدا کردن چسب با چشم شما وجود خواهد داشت.

برای دریافت نوبت و آشنایی با خدمات میکاپ سالن گلناز بیوتی با شماره مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

اکستنشن مژه اسپایکی

در اکستنشن مژه شاهد افزایش طول مژه ها از نقطه داخلی چشم تا انتهای پلک هستیم. بنابراین افرادی که می خواهند چشم هایی کشیده و لیفت شده رو به سمت شقیقه ها داشته باشند بهتر است از این تکنیک استفاده کنند.

مراحل اکستنشن مژه در تهران

فرآیند اکستنشن مژه در تهران فرایندی زمانبر است. بنابراین نمی توان مراحل اکستنشن مژه را در مدت زمان کوتاهی انجام داد. اگر به عنوان زیبا جو به سالن زیبایی مراجعه کرده اید اجازه دهید مژه کار با صبوری کار مژه های شما را انجام دهد تا نتیجه کار زیبا و درخشان باشد. به طور کلی مراحل اکستنشن مژه شامل مراحل زیر می شو:

  • در ابتدا زیباجو باید روی تخت مخصوص دراز بکشد و چشم های خود را ببندد؛
  • پدهای مخصوص زیر پلک های زیبا جو قرار می گیرد؛
  • قسمت ابتدایی و انتهایی پلک های زیباجو باید روی این پد علامت گذاری شود. قسمت های مختلف را بر اساس طول مژه زیباجو باید تقسیم بندی نمود؛
  • تجهیزات اکستنشن ضد عفونی می شود و بعد فرآیند کاشت مژه انجام می شود؛
  • مژه ها به آرامی شانه می شوند تا از هم جدا شوند؛
  • بر اساس تکنیک انتخاب شده مژه ها به بن مژه زیباجو توسط چسب مخصوص چسبانده می شوند؛
  • در انتهای فرآیند چسباندن مژه ها باید با استفاده از محلول مخصوص شستشو داده شوند تا اضافات چسب از لای مژه ها پاکسازی شود.

جهت آشنایی با خدمات مرکز پروتئین تراپی مو در تهران کلیک کنید و با مشاورین گلناز بیوتی در تماس باشید.

مراحل اکستنشن مژه در تهران
مدل های اکستنشن مژه در تهران

هزینه اکستنشن مژه در تهران

بسیاری از ما مهارت کافی برای چسباندن مژه های مصنوعی نداریم و بارها در چسباندن مژه های مصنوعی شکست میخوریم تا در نهایت موفق به چسباندن مژه ها پشت پلک هایمان خواهیم شد. در اغلب مواقع نیز چسب های مژه مصنوعی بسیار مشکی هستند و یا پشت چشم ها گلوله می شوند و ظاهری ناخوشایند و فوق العاده مصنوعی برای چشم ها ایجاد می کنند. تا جایی که احتمالا به پلک های افتاده و بی حالت خود راضی می شوید تا اینکه بخواهید از مژه مصنوعی استفاده کنید. 

جهت آشنایی با خدمات سالن رنگ مو در تهران کلیک کنید و با مشاورین گلناز بیوتی در تماس باشید.

خرید مژه مصنوعی، چسب مژه مصنوعی و ریمل های مختلفی که به سرعت خشک می شوند می تواند هزینه هنگفتی روی دست شما بگذارد در حالی که با یک بار پرداخت هزینه اکستنشن مژه می توانید به مدت دو ماه از هر گونه آرایش چشم بی نیاز شوید و چشم هایی درخشان، براق و خوش حالت داشته باشید. خواهید دید که سرعت آماده شدن تان تا چه اندازه بالا می رود و می توانید بدون نگرانی از بابت خراب شدن آرایش چشم هایتان میکاپ کنید.

هزینه اکستنشن مژه در تهران

بهترین سالن اکستنشن مژه در تهران

اگر دنبال بهترین سالن اکستنشن مژه در تهران هستید قبل از اینکه تصمیم گیری خود را بر مبنا و معیار قیمت ها بگذارید به تخصص و مهارت مژه کاران این سالن دقت کنید. چشم های عضو حساسی از بدن هستند و علاوه بر این عمده زیبایی صورت افراد را در مشت خود دارند.

بنابراین یک اشتباه ساده در انتخاب اکستنشن مژه ممکن است زیبایی چشم های شما را کاملا از بین ببرد. به طور مثال ممکن است کشیدگی، فرم زیبا، درشت بودن یا معصومیت چشم های شما با مهارت کم مژه کار از بین برود. بنابراین مجبور خواهید شد هزینه ای جداگانه بابت ریمو مژه ها پرداخت کنید. پس قبل از هر چیز به ظرافت، مهارت و توانمندی مژه کارها دقت کنید. بهترین سالن اکستنشن مژه در تهران مطمئنا از تخصص و مهارت بهترین آرایشگران استفاده می کند.

جهت آشنایی با خدمات مرکز مژه در تهران کلیک کنید و با مشاورین گلناز بیوتی در تماس باشید.

 

برای شناخت بهترین سالن اکستنشن مژه در تهران به نمونه کارهای مژه سالن سر بزنید و آن ها را بررسی کنید. در صورتی که مورد تایید تان بود برای اکستنشن مژه در تهران وقت رزرو کنید. معمولا قبل از اکستنشن مژه باید در مورد فرم و حالت مژه هایی که مشتری مد نظر دارد با او مشورت شود. 

بنابراین هیچ گاه بدون اینکه نظر شخصی تان پرسیده شود اجاره ندهید اکستنشن مژه روی چشم های شما انجام شود. بهترین سالن اکستنشن مژه در تهران با رعایت کامل اصول بهداشتی حفظ سلامت زیباجویان را قبل از زیبایی در اولویت قرار می دهد . از بهترین برندها و چسب های با کیفیت استفاده می کند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با سالن زیبایی گلناز بیوتی تماس حاصل نمایید.