Skip links

بهترین خدمات آرایشی با گلناز بیوتی

با مدیریت گلناز روحبخش

اوزون تراپی مو در تهران

یکی از نگران کننده ترین اتفاقاتی که ممکن است برای هر فرد رخ دهد این است که با هر بار رفتن مقابل آینه شاهد کم شدن حجم موهای خود باشد. خشک شدن موها در اثر موخوره، افزایش حجم شوره سر، شکنندگی موها و ریزش مو می تواند اعتماد به نفس شما را به ورطه نابودی بکشاند. به همین دلیل است که اغلب مردم وسواس زیادی در مورد سلامت موهای خود به خرج می دهند. این موضوع به ویژه در بانوان با شدت بیشتری همراه است. چرا که زیبایی صورت در کنار موهای سالم است که به چشم خواهد آمد.

اوزون تراپی مو در تهران چیست

اوزون تراپی مو در تهران چیست؟

اوزون تراپی مو در تهران یکی از تکنیک های موثر در درمان موخوره، خشکی مو، ریزش مو و شوره سر می باشد. این تکنیک یکی از نوین ترین تکنیک های مراقبتی محسوب می شود و به واسطه دستگاهی تحت عنوان میکرو میست صورت می پذیرد. به واسطه این دستگاه، ریشه مو آبرسانی می شود و اکسیژن کافی به ریشه و ساقه مو تزریق خواهد شد.

جهت آشنایی با خدمات مرکز کاشت مژه در تهران کلیک کنید و با مشاورین گلناز بیوتی در تماس باشید

اگر جزو افرادی هستید که حس می کنید به تازگی ریزش موی شما افزایش پیدا کرده است چاره قطع این ریزش استفاده از تکنیک اوزون تراپی مو است. اوزون با دارا بودن سه اتم اکسیژن خاصیت تحریک کنندگی فولیکول های مو را دارا می باشد. مولکول های اوزون در واقع مویرگ های خونی اطراف ریشه مو را تحریک می کند. در نتیجه گردش خون در اطراف ریشه موهای شما بهبود خواهد یافت و مواد مغذی بیشتری به ریشه موهای شما می رسد. در نتیجه این تحریک سلول های جدیدی تولید خواهد شد و به واسطه شوک وارد شده ریزش مو کاملا محو می شود.

اوزون تراپی مو در تهران نیز برای افرادی که از کم حجم شدن موهای خود گلایه دارند نیز راهکاری ایده آل است. تقویت فولیکول های مو منجر به تقویت تار مو می شود. در نتیجه موهای جدیدی که رشد می کنند دارای تارهای ضخیم تری هستند. بنابراین اگر از نازک بودن تار موهای خود ناراضی هستید حتما باید اوزون تراپی مو را امتحان کنید. بعد از اوزون تراپی مو خواهید دید که موهای شما تا چه حد نرم، لطیف و سالم خواهند شد.

گلناز بیوتی

خدمات اوزون تراپی مو در تهران

قیمت اوزون تراپی مو در تهران

بسیاری از بانوان به دلیل استفاده از رنگ های شیمیایی به طور مکرر و یا عدم رسیدگی به موهای رنگ شده ممکن است دچار خشکی مو، ریزش مو و یا موخوره شوند. ممکن است شما حتی یک بار هم موهای خود را رنگ نکرده باشید اما هر روز تارهای سفید جدیدی را لابلای موهای خود در آینه ببینید و آثار شوره سر را روی سرشانه های لباس خود حس کنید که انصافا اصلا خوشایند نیست. در چنین شرایطی اغلب بانوان دنبال استفاده از سرم مو، ماسک مو، شامپوی مو و محلول های تقویت کننده هستند. گاهی اوقات نیز ممکن است با کوتاه کردن موها همچنان ریزش مو به قوت خود باقی بماند و قطع نشود. 

در چنین شرایطی چه باید کرد؟ مطمئنا خرید شامپوها، سرم ها و ماسک های گران قیمت راه چاره نیست. این راهکارها فقط سرمایه شما را به گزاف هدر می دهند. بهترین راهکار در این مواقع استفاده از تکنیک اوزون تراپی مو در تهران است. بی شک اگر قیمت اوزون تراپی مو در تهران را با قیمت محصولات مراقبتی که خریداری کرده اید مقایسه کنید خواهید دید که قیمت اوزون تراپی مو در تهران بسیار کمتر از هزینه خرید محصولات مراقبتی خواهد بود.

جهت آشنایی با خدمات مرکز بن مژه در تهران کلیک کنید و با مشاورین گلناز بیوتی در تماس باشید

قیمت اوزون تراپی مو در تهران به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. عمق آسیب دیدگی موهای شما بی شک در قیمت این خدمات تاثیر گذار است. برخی موها به شدت موخوره دارند، آسیب دیده هستند و درگیر شوره و خشکی می باشند. ممکن است متخصص زیبایی برای درمان موهایی که به شدت آسیب دیده اند چند جلسه استفاده از اوزون تراپی مو در تهران را پیشنهاد کند. هر چه شدت آسیب دیدگی بیشتر باشد تعداد جلسات نیز افزایش خواهد یافت. به طور کلی ترمیم موهایی که شدت آسیب دیدگی بالایی دارند احتمال بالا بردن قیمت اوزون تراپی مو در تهران را افزایش خواهد داد.

نکته مهم دیگری که در قیمت اوزون تراپی مو در تهران تاثیر گذار است اندازه موهای شما می باشد. یقینا موهای شما هرچه بلندتر باشد و اصرار به حفظ موهای خود داشته باشید باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. برخی بانوان به هیچ طریق حاضر نیستند موهای آسیب دیده را کوتاه کنند و اصرار به ترمیم و درمان موهای خود با همان اندازه قبلی دارند. یقینا ترمیم و درمان موهایی که قد کوتاه تری دارند برای متخصصین زیبایی فرآیند ساده تری خواهد بود تا موهایی که دارای قد بلندتری هستند. پس اگر قد موهای شما بلند است و اصرار به حفظ موهای خود دارید باید هزینه بیشتری بابت اوزون تراپی مو در تهران پرداخت نمایید. از دیگر پارامترهایی که می تواند روی قیمت اوزون تراپی مو در تهران تاثیر گذار باشد می توان به برند دستگاه، میزان مهارت و تبحر متخصص زیبایی، موقعیت جغرافیایی آرایشگاه و حجم موهای شما اشاره کرد.

جهت آشنایی با خدمات مرکز اکستنشن مژه در تهران کلیک کنید و با مشاورین گلناز بیوتی در تماس باشید.

بهترین سالن اوزون تراپی مو در تهران
اوزون تراپی مو در تهران بسیار اقتصادی

بهترین مرکز اوزون تراپی مو در تهران

هیچ گاه اجازه ندهید کارد به استخوان برسد. می پرسید یعنی چه؟ این بدان معناست که هیچ گاه نباید اجازه دهید شدت آسیب دیدگی موهای شما به قدری شود که دیگر نتوانید کاری برای آن بکنید و یا مجبور به استفاده از تکنیک های تهاجمی مانند کاشت مو و ترمیم های وقت گیر و دشوار شوید.

استفاده از تکنیک اوزون تراپی مو این امکان را به شما می دهد تا موهای آسیب دیده تان را به شکلی غیر تهاجمی، ساده و بدون استفاده از مواد شیمیایی آسیب رسان ترمیم و درمان کنید. در نتیجه موهایی براق، پرتراکم، شاداب، سالم و پر طراوت خواهید داشت. حتی بهترین مرکز اوزون تراپی مو در تهران هم اگر موهای شما به شدت آسیب دیده باشد ممکن است نتواند کاری برای شما بکند. بنابراین در این شرایط نباید توقع معجزه داشته باشید. اما اگر به موقع اقدام کنید امکان ترمیم موهای شما به بهترین وجه ممکن وجود دارد. در بهترین مرکز اوزون تراپی مو در تهران موهای آسیب دیده آبرسانی می شوند، تغذیه می شوند، طراوت از دست رفته خود را باز می یابند، از سفید شدن زودرس در امان می مانند، از هر نوع شوره و آلودگی پاکسازی می شوند و آثاری از موخوره در آن ها باقی نخواهد ماند. 

جهت آشنایی با خدمات مرکز پروتئین تراپی مو در تهران کلیک کنید و با مشاورین گلناز بیوتی در تماس باشید.

اگر می خواهید موهایی پر تراکم، ضخیم، سالم و پر پشت و براق داشته باشید باید به بهترین مرکز اوزون تراپی مو در تهران مراجعه کنید. کارشناسان و متخصصانی که در این مجموعه فعالیت می کنند آشنایی کامل به تکنیک های اوزون تراپی مو دارند و با شناخت دقیق و ریشه ای مشکل موی شما اقدام به درمان و ترمیم موهای آسیب دیده خواهند نمود. از مهمترین ویژگی های بهترین مرکز اوزون تراپی مو در تهران می توان به استفاده از دستگاه میکرو میست با بهترین برند اشاره کرد. یقینا برند دستگاه تاثیر زیادی روی نتیجه کار خواهد داشت. بهترین دستگاه های میکرو میست دستگاه های برزیلی و اروپایی هستند. این دستگاه ها دارای قدرت فوق العاده ای می باشند و آپشن های زیادی برای ترمیم موهای آسیب دیده ارائه می دهند.

جهت آشنایی با خدمات سالن رنگ مو در تهران کلیک کنید و با مشاورین گلناز بیوتی در تماس باشید.

شما با مراجعه به بهترین مرکز اوزون تراپی مو در تهران از عوارض اوزون تراپی مو در امان خواهید بود. این تکنیک دارای عوارض موقتی و بی خطر مانند سوزش چشم خفیف، آبریزش بینی، بوی نامطبوع و سردرد خفیف و ملایم می باشد. در مرکز تخصصی اوزون تراپی مو در تهران کارشناسان با بیشترین تبحر و تجربه تکنیک اوزون تراپی مو را روی موهای شما پیاده سازی می کنند تا کمترین عوارض متوجه زیبا جو شود.

روش های اوزون تراپی مو در تهران

اوزون تراپی مو در تهران روشی نوین و پرطرفدار برای درمان موهای آسیب دیده، نازک و کم حجم می باشد. در این تکنیک درمانی موهای آسیب دیده ضخامت خوبی پیدا خواهند کرد، شاداب و پرطراوت خواهند شد و شوره موها به طور کامل رفع می گردد. اوزون تراپی مو در تهران در واقع رشوی برای میکروب زدایی و رفع آلودگی از موهای شما می باشد. به کمک اوزون تراپی مو میتوان جلوی سفیدی زودرس موها را گرفت، موهایی نرم، لطیف و براق داشت. جالب است بدانید که تمام این مزایا در قالب تعدا محدودی از جلسات درمانی قابل دستیابی است. روش های اوزون تراپی مو شامل روش خانگی و روش کلینیکی می شود.

از آنجایی که اوزون تراپی مو در تهران با دستگاه میکرو میست انجام می شود شما می توانید با خرید این دستگاه این تکنیک را در منزل اجرا کنید. اما این روش اصلا به صرفه و اقتصادی نیست. چرا که بار هر بار انجام دادن اوزون تراپی مو در تهران موهای شما تا هفته ها سالم و براق خواهد بود و نیازی به استفاده مجدد نخواهید داشت. بنابراین بهترین روش اوزون تراپی مو، اجرای این تکنیک در کلینیک تخصصی زیبایی تحت نظارت متخصصین حرفه ای می باشد. در این روش موهای شما دچار سوختگی، آسیب دیدگی و خشکی نخواهد شد.

برای دریافت نوبت و آشنایی با خدمات میکاپ سالن گلناز بیوتی با شماره مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

مراحل اوزون تراپی مو

تکنیک اوزون تراپی مو در تهران به کمک دستگاهی تحت عنوان میکرو میست انجام می شود. کار با این دستگاه به غایت ساده می باشد. برای اینکه موهای زیبا جو را اوزون تراپی کنیم باید قبل از هر چیز موهای مشتری از هر نوع آلودگی، چربی، غبار و مواد آرایشی پاکسازی شود. بنابراین موهای زیباجو را باید با آب ولرم و یک شامپوی سبک شستشو دهید و آبکشی کنید. 

سپس بایستی موهای مشتری را درون یک کاور قرار دهید و موها را به درون محفظه دستگاه هدایت کنید. در مرحله نخست بخار آب با دمایی حدود چهل درجه سانتیگراد وارد محفظه می شود. در این مرحله باید حدود پنج دقیقه صبر کنید تا بخار آب به طول کامل درون محفظه منتشر شود. در طی این مدت فولیکول های مو به واسطه بخار آب تحریک می شوند و برای جذب مواد مغذی آماده سازی می شوند. 

جهت آشنایی با بهترین آرایشگاه زنانه شمال تهران کلیک کنید و با مشاورین گلناز بیوتی در تماس باشید.

بعد از گذشت از این مرحله، اصلی ترین گام یعنی اوزون تراپی انجام می شود. در این گام امواج اولتراسوند مولکول های آب را تجزیه می کنند و در طی یک واکنش شیمیایی با مولکول های اکسیژن ترکیب می شوند. سپس اتم های اکسیژن که اکنون خاصیت اکسید کنندگی پیدا کرده اند از طریق فولیکول های مو به ساقه و ریشه انتقال پیدا می کنند. 

همانطور که میدانید اوزون دارای خاصیت میکروب کشی و استریلیزاسیون می باشد. بنابراین آلودگی هایی مانند شوره کاملا از بین خواهند رفت و موهای زیباجو ضدعفونی خواهد شد. در آخرین گام نیز باد خنکی از دستگاه ساطع می شود تا فولیکول های مو دوباره وادار به تحریک شوند. این مرحله را در واقع می توان مرحله تثبیت اتم های اکسیژن در بافت مو دانست. در انتهای مراحل اوزون تراپی مو، موهای زیباجو به غایت نرم، لطیف، شاداب و عاری از شوره خواهد بود.

اوزون تراپی در تهران

۱ Videos

هزینه اوزون تراپی مو در تهران

داشتن موهای سالم و براق و شاداب نیاز به صرف هزینه های هنگفت ندارد. نیازی نیست با یک بغل محصولات مراقبتی که از داروخانه خریداری کرده اید به خانه باز گردید و شروع به استفاده مداوم و دائم این محصولات به طور روزانه نمایید و آثار این محصولات بسیار اندک است و ممکن است در بلندمدت بتوانید به آثار مطلوبی دست پیدا کنید. 

این در حالی است که با یک بار استفاده از اوزون تراپی مو می توانید در همان روز موهایی سالم، شاداب و پر طراوت داشته باشید و تا هفته ها از این زیبایی و طراوت  لذت ببرید. پس یقینا هزینه اوزون تراپی مو در تهران بسیار اقتصادی تر از هزینه خرید محصولات مراقبتی خواهد بود.

هزینه اوزون تراپی مو در تهران به عوامل مختلفی چون میزان آسیب دیدگی موهای شما، تعداد جلسات اوزون تراپی، حجم موهای شما، قد موهای شما و میزان تخصص و تبحر کارشناس زیبایی بستگی دارد. 

آرایشگاه یا کلینیکی که برای اجرای این تکنیک انتخاب می کنید نیز در هزینه اوزون تراپی مو در تهران تاثیر گذار خواهد بود. معمولا آرایشگاه هایی که دارای خدمات حرفه ای و تخصصی هستند و از کارشناسان زیبایی متبحر کمک می گیرند نرخ های بیشتری را برای این خدمات تعیین می کنند.

پروتئین تراپی مو چگونه است؟

بهترین سالن اوزون تراپی مو در تهران

موها یکی از ارزشمندترین سرمایه ها در زیبایی انسان ها هستند. هرگز نباید این سرمایه ارزشمند را به دست افراد آماتور و بی تجربه بسپارید. شما که نمی خواهید شدت آسیب دیدگی موهای شما دو برابر شود؟ پس حتما برای درمان موهای آسیب دیده و اجرای تکنیک نوین اوزون تراپی مو به مجموعه های متخصص و حرفه ای مراجعه کنید. بهترین سالن اوزون تراپی مو در تهران با رعایت نکات حرفه ای، از سلامت موهای شما نهایت مراقبت را به عمل خواهد آورد.

برای ارتباط با بهترین آرایشگاه زنانه تهران با گلناز بیوتی تماس بگیرید.

در بهترین سالن اوزون تراپی مو در تهران با موهایی آسیب دیده وارد می شوید و با موهایی سالم، براق و شفاف خارج خواهید شد. بهترین سالن اوزون تراپی مو در تهران دارای کادری مجرب و حرفه ای می باشد و از بهترین دستگاه های میکرو میست برای درمان و ترمیم موهای آسیب دیده استفاده می کند. رعایت نکات بهداشتی، رعایت پروتکل ها و دارا بودن پرسنل خوش برخورد و احترام به مشتری از دیگر ویژگی های بهترین سالن اوزون تراپی مو در تهران می باشد.